Ook omdat ik nu twee jonge paardjes rijd (de ene net aan het beleren) is het wel lekker als het zo koel is. En m'n paardjes kunnen nog een hele dag gras eten!
Als het ooit weer zo warm is weet ik wat ik ga doen! Gewoon op het tropenrooster leven
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Die moeten werken dus denk niet dat ze er blij mee zijn dat ik om 6 uur al op de stoep sta, de honden blaffen altijd. En ik maak zelf ook altijd zo'n herrie, gesleep met een m'n westernzadel uit mijn zadelkast *knal* singel op de grond *kling* botsing met de deur *deng* hihi
Summertje schreef:Ik rijdt savonds, ik vind het een beetje banketstaaflig om zo vroeg naar stal te gaan voor de eigenarenDie moeten werken dus denk niet dat ze er blij mee zijn dat ik om 6 uur al op de stoep sta, de honden blaffen altijd. En ik maak zelf ook altijd zo'n herrie, gesleep met een m'n westernzadel uit mijn zadelkast *knal* singel op de grond *kling* botsing met de deur *deng* hihi
, die hond begint ook te blaffen. Later horen ze mij het zadel pakken, dan horen ze de hoefijzertjes van Tosca. En daarna beginnen de kalven te mekkeren dat ze melk willen en dan moet ie er wel uitkomen
. Gelukkig zijn het boeren en die kunnen wel vroeg uit bed komen! Pinacolada schreef:Die van mij heeft ff 2 daagjes rust..dan ga ik daarna lekker 's avonds. Ben best verbrand, dus kan ff niet helemaal bewegen :S...
Oei ik moet me maar nooit weer verbranden!
)