Ivanka was echt superbraaf in de trailer, alleen in het begin moest ze even dr evenwicht vinden, maar toen ze dat eenmaal had stond ze echt helemaal stil en merkte we bij wijze van spreke niet eens dat ze erin stond
Met de bootreis vond ze het wel heel vreemd en stond ze heel erg te schommelen *geen evenwicht
* maar ze bleef gelukkig heel rustig staan (koel paard
)Bij een benzinepomp op de helft even een tussenstop gemaakt;
Toen we eenmaal op plek van bestemming aankwamen, wilde ik even met Skippy (vorige verzorgpony) èn Ivanka op de foto... Wilde helaas niet zo lukken, Ivanka wilde dr oortjes niet naar voor doen *dus die hielp ik maar even
*Na een paar dagen hebben we Ivanka bij DJ en Skippy in de wei gezet, ging heel goed samen. Skip was echt de baas over iedereen, maar het ging goed...
Dinsdagavond ben ik voor de eerste keer met haar naar het strand geweest. Ze was wel heel braaf, maar ook HEEL sterk...
Ivanka lijkt hier groot he?
Wat vinden jullie bij the weg van mn nieuwe shabrak?

Hele mooie foto vind ik dit, alleen zo jammer dat die huisjes op de achtergrond er staan... jammer dat dat geen zee is

Deze vind ik ook erg mooi

Als je haar maar goed zit...
Even pootje baden
*spitter spatter spater lekker door het water
*De volgende foto's zijn vrijdag gemaakt..

Weer lekker door het water...

Ivank ziet er hier een beetje scheef uit

En hier nog een poseerfotootje, links zijn ik en Ivanka dus *duh
* en rechts zijn Anouk *vriendin van me* en DJ.. 
Dat was deel 1
Deel 2 komt er ook nog aan, maar dat rolletje moet nog ontwikkeld worden, dus dat duurt nog even...
Maar er zitten best mooie foto's tussen he?
Groetjes,
Sanne
als ik zo lees wat jij allemaal met haar doet en hoe lief en toch pittig ze is.
*