groetjes
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:als je op een sulky zit en je ziet het paard echt helemaal tot het uiterste gaan speciaal voor jouw het is echt ge-wel-dig!
Linda250 schreef:Ook het publiek dat daar rondloopt trekt me niet erg aan (of is dat een vooroordeel?).
Citaat:De manier waarop deze paarden gehouden worden is vaak mensonterend en er zijn nu regels (in de maak) die dit verbieden.
thoroughbred schreef:Citaat:De manier waarop deze paarden gehouden worden is vaak mensonterend en er zijn nu regels (in de maak) die dit verbieden.
hmz...dit zijn van die uitspraken waar ik zo mijn twijfels bij heb.
Elke fokker weet dat als deze paarden niet goed verzorgd worden ze al snel iets onder de leden hebben en het paard dus niets meer waard is..
lijkt me ook sterk dat ze paarden fokken met goede afstammelingen om ze vervolgens te laten verpieteren..![]()
wkoekoek schreef:
Maar bij deze zijn de bokkers in het Noorden van het land (en in de rest van het land natuurlijk) uitgenodigd om eens mee te gaan. Een kijkje nemen op het stalterrein bij de trainers en rijders, een weddenschap plaatsen... Met een beetje mazzel moet ons paardje lopen en zie je het allemaal van nog dichterbij