Hier dan weer eens wat rijfoto´s van Navy. Vergeleken met de vorige foto´s ( http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=108124&highlight=rijfoto ) zijn we toch weer wat vooruit gegaan, maar nog lang niet waar we zijn moeten. Ik heb echt een vreselijke houding
Les zit eraan te komen, maar ik was even benieuwd naar jullie mening. Overigens: het gaat om mijn Dravertje, toen ze bij mij kwam (eerst op de baan, toen voor de kar) had ze niks aan Dressuur gedaan, en zeker de eerste maanden waren dus ook een ramp (blijf zitten, Mandy, blijf zitten..
). Na 3 jaar gaat het eindelijk wat beter, maar het blijft gigantisch moeilijk, ze heeft eigenlijk té veel pit en temperament om ook maar een beetje in mijn tempo te kunnen draven, maar we boeken vordering. Ze loopt veel te veel op de voorhand, maar het is zo moeilijk een paard op zijn achterhand te laten lopen zónder hem actiever te maken. Ze gebruikt d´r kont namelijk zeer zeker wel, en zeer actief ook, maar ze draagt er niet (genoeg) op.
Maar ik ben benieuwd, het zijn er niet veel en erg onscherp/donker, vriendjelief is niet zo handig met de digi schijnt (veel kont, veel staart, veel neusgat, veel bakrand, weinig hele combinaties
).Stapje.. wel héél erg op de voorhand..
Erg diep..
En uiteindelijk wat meer ontspanning. Mandy, NAAR VOOR KIJKEN! Hakken uitdrukken..
Ik ben benieuwd.. Overigens alleen foto´s van de linkerhand, de rechterhandfoto´s waar te onbruikbaar en de batterij stopte ermee..
Ik weet het: CAP OP..

*kijkt eigenwijs*
Het is gewoon een vrij lastig paardje, maar we blijven proberen, ik weet zeker dat het ooit zal lukken