Hallo lieve Bokkers.
Pfff wat een warm weer zeg vandaag...
Maar m'n ma was mee om foto's te maken, dus ik helemaal blij

Ik stap helemaal vrolijk op Fabiola, in de buitenbak, whaaaaam daar vlogen we alweer, hiha!!! Geweldig, ik afstappen en terug naar m'n ma (dus zou er zo wel aankomen, je kent dat wel) dus vraagt ze: waarom zit je er niet op? Ik: ja, ze heeft haar buitje weer. Zegt m'n moeder: Laat haar hier dan even rondjes lopen (longeren dus) dus ik dat doen (ja het was warm, maar ik ga ook niet in de binnenbak rijden, daar is het net een broeikas) Dus ik longeren. Nou, er weer op, ja het ging al beter. Maar... dan ben ik het vertrouwen al weer kwijt en zit ik er ontzettend gespannen op! En ja, wat gebeurt er dan: slof te kort. ZO erg, maarja, later ging het wat beter, dat zul je ook wel zien. En dan kwam m'n moeder de bak in om foto's te maken, meteen weer helemaal kijken enzo, ja en toen liep ze niet goed

En idd, tips zijn welkom, ik moet ontspannen, maar hierboven heb ik de reden al omschreven. Verder heb ik te korte kuitspieren en trek ik mijn benen (vooral mijn linkerbeen) heeeeeeeel erg op, dat weet ik en ik ben er mee aan het trainen, echt heel erg hard mee bezig. En ik wist het van mijn ellebogen, maar dat het ZO erg was.....

Later kreeg ik ook van Michaela (meisje op KIKI) te horen dat ze gister niet gelopen had... Dat verklaart dus een heeeeeleee boel

En na het rijden even het bos in geweest en daarna even onder de douche gezet (was voor mij ook het eerst) maar ze was niet bang, dus ik ook weer blij...
Wat mij trouwens ook verbaasde, dat ik mijn handen zo naar me toe had, normaal rijd ik nl. met kortere teugels, maar ik ben in training om er vanaf een langere teugel in te werken, dat ie op een maat blijft, maarja, als Fab dan haar hoofdje wat ronder maakt, dan zit ik met mijn handen op haar kont

Dus, geen geweldige rijkunst, maar het confronteert je wel, en je kan er echt een heeeeeele hoop van leren!
Nou, een heel verhaal, en dan nu de foto's!

Dit is voor het rijden, ik was halverwege het bandageren

Kom Fab, sta eens steel, ik ga je longeren!
Excellent! Zo is het PRIMA!

Brave Fab!
Naja, ik ga niet allemaal longeerfoto’s laten zien,want dat komt nog wel een keertje!

We gaan verder met het rijden:
Normaal heb ik de slof dus wel langer (zie maar, het gaat steeds wat langer, maarja, vertrouwen is echt belangrijk en dan let ik erop dat zij niet schrikt en dan let ik verder niet op of de slof goed hangt, sorry hiervoor. Oja, ik zal de vraag ‘waarom rijd jij met een slofteugel’ meteen maar beantwoorden in het kort: Eigenlijk simpelweg, omdat mijn instructrice dat zei te gaan doen, het is haar paard. Heel veel bij ons op stal doen het en verder ja, ik ben het toen ook gaan doen. Ik rijd over het algemeen wel heel voorzichtig met slof en ben bezig met overstappen (zeker als ik gewoon voor mezelf rijd) naar een martingaal.)
Even instappen...

Ik ga natuurlijk niet alle foto’s plaatsen maar ik heb een ‘kleine’ selectie gemaakt

Deze is eigenlijk helemaal fout, maar ik vond dat voorbeentje zo leuk

Liefffff…..

[img]http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=200322[img]
Ohoh… ik keek heeeel even de verkeerde kant op…

Oja, weet je wat ook altijd zo lekker is? Als ze ook nog eens hengstig zijn!
Ja, hier keek ik weer naar beneden, het is wat, en ik probeer er op te letten hoor. Nou, ik ben zo beetje de slechtste amazone van bokt.
Deel 2: [ITP] Rijfoto's deel 2

Deel 3: [ITP] Rijfoto's deel 3