Krijg ik net een foto over de mail van een paardje en dat is echt een heel erg schitterend ding, al was het alleen maar om de kleur... ik heb niet eens gekeken naar ramshoofd, bokkepootjes of wat dan ook. Het beestje is zwart, gelukkig niet te koop anders zat ik nu in mijn auto'tje. Ongelofelijk, ik en een zwak voor zwart *zuchtje*
Ik was er al achter dat het voor mij toch heel duidelijk al heel erg lang 'hoe donkerder, hoe beter' is. Eigen vosje is in de zomer echt heel mooi dieprood *kwijl* oude KWPNer was in de winter bijna zwart *kwijl* en huidige arabiertje doet in de zomer ook een behoorlijke 'Black is Beautiful' poging. Ik had eerst het idee dat het kwam omdat zwart bij arabieren een bijzondere kleur is, maar nee, het maakt echt niet uit hoe het beest verder in elkaar steekt, alssie maar zwart is met wat grappige bruine gloedjes erover. Vandaar dat ik vorig jaar bijna mijn spaarcentjes aan een 2-jarig zwart volbloed hengstje had gespendeerd...
Argh, hoe kom ik hier nu nog vanaf? Zeker nu ik weet dat ik een zwak voor zwart heb *huil* één troost: vossemans is ook geweldig (lief vooral