Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jessie88"]
Hey, dat is niet zo heel ver hier vandaan! Ik heb ook eigenlijk wel zin in een boktmeeting...
[quote="liberty schreef:Ik heb er eens gereden en het is best leuk rijden daarOok water
Dat is toch daar bij Oisterwijk wat je bedoeld?
haike schreef:Maar ik ga wel mee als ik een paardje van iemand kan lenen. (had al getypt dat ik zeker meeging maar bedacht toen dat dat helemaal niet kan, haike geblesseerd en Oki...) Het is hier vlakbij, 5 minuten fietsen, als het niet korter is. Kan ik anders niet op de fiets mee??Weet redelijk de weg, en we kunnen mss wel bij ons verzamelen. Hoor het nog wel!
smiley"]
[quote="haike schreef:Maar ik ga wel mee als ik een paardje van iemand kan lenen. (had al getypt dat ik zeker meeging maar bedacht toen dat dat helemaal niet kan, haike geblesseerd en Oki...) Het is hier vlakbij, 5 minuten fietsen, als het niet korter is. Kan ik anders niet op de fiets mee??Weet redelijk de weg, en we kunnen mss wel bij ons verzamelen. Hoor het nog wel!
Ethelate schreef:Heej,Wanneer wanneer
![]()
Wil wel een keertje daar buitenrijden, en ik hoop dat ik vervoer voor Tos kan regelen
Marko weer meeten, en dan kunnen we die 2 maflingers eens vergelijken