Ik was echt supernerveus, maar had gelukkig bovenstaande helden en mijn stalhouders om te helpen met vlechten, poetsen, inpakken enz. Na een uurtje werk stonden we dus helemaal klaar om weg te gaan..
Nog even poseren:
De keuring was van Houten (klein halfuurtje rijden) verschoven naar Bunschoten (ietsjes langer rijden

ff knuffelen

Toen kwamen we Marloes-Joy en Walter tegen.. heel fijn, want Marloes wist alles van de keuringsstress, en aangezien het vorig jaar bij haar zo goed ging had ik er weer vertrouwen in

Levi liep met Neronelja al in de bak, en Fleurtje werd opgesteld.
Stappen..
Helaas zijn de draffoto's nogal bewogen, dus hier staan we weer opgesteld met een stel serieus kijkende bolhoedjes

Hier wachten we gespannen op de uitslag..

et voila:
Het commentaar van de jury was dat Fleur een heel mooie merrie is, maar ze nog niet voldoende ontwikkeld was, en dat ik als ze wat beter getraind kans maak om doorgestuurd te worden naar Ermelo.
Wel een eerste premie, dus ik ben helemaal happy!

Ik wist eigenlijk al dat ze meer had moeten showen.. soms is Fleur iets té cool

Toen Fleur weer op de trailer stond, kregen we ineens te horen dat ze nog mee moest naar de Kampioensronde. Dus: snel weer van de trailer gehaald, hoofdstel in, bandages af.. en de ring weer in

Fleur liep in de ring met Neronelja van Levi en een palomino met zowat alle mogelijke predicaten. Ik hoef vast niet te vertellen wie er heeft gewonnen

Nog even het mooie koppie showen