Het inspringen was vet klein. Iedereen botste tegen elkaar op dus dat was niet zo groot succes

Toen was ik aan de beurt. Groeten en eventjes het halve parcours door gereden om Melano het één en ander te laten zien omdat er nogal apartige hindernissen in stonden, onder andere een 'grashindernis'. De balken waren van zacht groenachtig mos en naast de hindernissen stonden van die blokken met nepgras. Hindernis 1 gevolgd door hindernis 2 ging super. Ik had door dat Melano verder niet problemen had met de hoogte. Alles ging goed en de dubbel had ik ook al gehad. Ik merkte wel dat ze vaak erg terug kwam. De laatste hindernis was een dubbel. Ik moest meer voorwaarts rijden maar het was al te laat en ze weigerde. Ik kwam ook erg moeilijk door de bocht heen. Stomme fout maar de tweede keer ging de dubbel super! de eerste winstpunt had ik dus al binnen

Even later kon ik gelukkig wel het parcours lopen voor de tweede keer, want je kon er namelijk 2 klassieke parcoursen springen

Het was echt een slangenvolte parcours zeg, wat een bochten. Inspringen hoefde ik niet echt meer te doen dus het was wachten tot dat ik aan de beurt was. Toen de klasse L catagorie D aan de beurt was moest ik alweer snel. Gegroet en verteld de jury tegen me dat ze geen coupon van me heeft voor het tweede parcours

Ze sprong echt super. De hindernissen kende ze al allemaal dus het ging erg lekker! Voor ik het wist was ik het parcours rond... foutloos

Ik was in het eerste parcours derde geworden en ik kreeg een rozet en een halster (wat Melano niet past

Super dag dus met goede resultaten

Foto's komen morgen waaronder één hele mooie tussen zit