Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Tessya schreef:Manon_lin: wat voer jij je paard precies bij? (poeder/olie, welk merk, wat kost dat)?
Ik zal het namelijk ook langere termijn moeten gaan geven, en ik hoor van iedreen alleen maar erg dure prijzen.
 . Da's behoorlijk balen, want ik heb er super ervaringen mee. Nou ga ik dus kijken dat ik het toch weer krijg via mijn vorige da (dat hij het mij opstuurt ofzo, of afgeeft bij een stal waar mijn paard in het verleden in zuid-limburg stond). Ik kan dus even niet meer vertellen.
 . Da's behoorlijk balen, want ik heb er super ervaringen mee. Nou ga ik dus kijken dat ik het toch weer krijg via mijn vorige da (dat hij het mij opstuurt ofzo, of afgeeft bij een stal waar mijn paard in het verleden in zuid-limburg stond). Ik kan dus even niet meer vertellen.                                                         mobick schreef:Ach wat jammer. mocht je ooit nog achter komen, zou jij mij dan kunnen laten weten waar en hoe duur het is?