Edward Gal en Adelinde Cornelissen vanmiddag aan start in Grand Prix.
Vanmiddag om kwart over een begint in het Duitse Munchen de Internationale FEI Grand Prix dressuur. Deze wedstrijd is onderdeel van de Exquis World Dressage Masters CDI*****.
Aan start verschijnen combinaties uit acht verschillende landen. Voor Nederland zullen Adelinde Cornelissen met Jerich Parzival en Edward Gal met Moorlands Totilas van de partij zijn. Andere bekende namen zijn onder andere: Stefan van Ingelgem (Belgie) met Withney van 't Genthof, Matthias Alexander Rath (Duitsland) met Triviant Unicef, Anne van Olst (Denemarken) met Exquis Clearwater en Isabell Werth (Duitsland) met Warum Nicht FRH.
Tijdens de wedstrijd wordt er door de nieuwsredactie live getwitterd voor de mensen die niet in staat zijn via de livestream te kijken. Op die manier blijf je toch op de hoogte van de laatste scores en gebeurtenissen in Munchen.
leuk zeg dat dit te volgen is zo!! word weer tijd dat eurosport deze dingen gaat filmen dit is belangrijker dan voetbal en de rest! hopen dat ik het niet vergeet 1 uur klaar zitten dus!
Painted Black is ook geblesseerd. Wat precies weet ik niet, maar hij schijnt er al een tijdje mee te lopen, maar door hoge pijngrens zijn ze er nu pas achter gekomen.
Voor Anky op dit moment alleen western
kleinvosje
Geplaatst: 14-05-10 12:09
Ik zit nu al te kijken, de mindere goden rijden nu. Wel leuk om te zien dat ik niet de enige ben die in galop valt bij verruimen ! Ook vond ik die dame in politie (?) tenue nou niet echt denderend zitten...
Ik ga niet zeggen dat ik het beter kan, maar vind dit niet super goed of zo...
silverbrumby
Geplaatst: 14-05-10 12:50
Ik heb net even gekeken naar de kur van Isabell Werth maar zij heeft ook een onrustig onderbeen zeg, en erg opgetrokken hakken! Dat viel me echt direct op. Ik ga nu verder kijken:D