Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:Ik zou hier heel duidelijk in zijn. De manier waarop hij blowt is niet alleen nadelig voor de kosten maar ook voor zijn gezondheid en vooral voor zijn geheugen.
Ik zou hem voor het blok zetten. Ik weet niet hoe, maar ik zou echt voet bij stuk houden en hij dwingen hiermee te stoppen.
Dat zijn vrienden het ook doen en dat die vriendinnen er geen moeite mee hebben zal jou een zorg wezen!
Lovely1 schreef:Schop 'm naar de diabetesverpleegkundige en laat haar/hem de consequenties van ongezond leven aan 'm uitleggen!
Mijn vriend is ook diabeet en hij moet gewoon goed gezond leven anders heeft dat in de toekomst consequenties.
texelse schreef:heb je voor jezelf de keus niet al een beetje gemaakt? Dat proef ik een beetje uit je verhaal.
Als je in deze situatie niet gelukkig bent, en het zijn echt de karaktereigenschappen die je storen, en die toch niet veranderen, dan moet je voor jezelf kiezen, en "op tijd" afscheid nemen. Hoe hard dat ook klinkt. Jij zult met deze persoon nooit echt gelukkig worden.
KevinJ1 schreef:als ik er wat van zeg ben ik een zeikerd en zegt hij van “het is toch mijn geld, jij heb toch je paard”
Saskia9 schreef:Blowde hij al toen je hem leerde kennen?
Zoja,waarom ben je dan een relatie met hem begonnen?
Even off topic,maar ik vraag me af waarom mensen toch altijd in een relatie zitten als ze de partner alleen maar willen veranderen,terwijl ze die (vaak) hebben leren kennen op de manier zoals ze al zijn..
Saskia9 schreef:Even off topic,maar ik vraag me af waarom mensen toch altijd in een relatie zitten als ze de partner alleen maar willen veranderen,terwijl ze die (vaak) hebben leren kennen op de manier zoals ze al zijn..
Saskia9 schreef:Blowde hij al toen je hem leerde kennen?
Zoja,waarom ben je dan een relatie met hem begonnen?
Even off topic,maar ik vraag me af waarom mensen toch altijd in een relatie zitten als ze de partner alleen maar willen veranderen,terwijl ze die (vaak) hebben leren kennen op de manier zoals ze al zijn..
Sily schreef:Tsja ik zou het wel weten...blowen is geen karaktertrek, het is een verslaving, en dan niet het soort verslaving wat zijn eigen lichaam verpest, maar wat alles beinvloedt, net als drank.
Iemand veranderen waar je van houdt, nee natuurlijk niet, maar ergens komt een punt waarop je volwassen moet worden, 7 dagen per week stoned op de bank hangen is niet volwassen.
Het is net als bij een alcholist, je kan NOOIT van ze op aan.
.