Ik stond vandaag te wachten op de trein, toen ik een wel érg leuke jongen spotte. Naar mijn idee zat ie ook naar mij te kijken, snel werd er al gesmst naar bokker Many om dit mee te delen en wat ik er nou mee moest

Eenmaal in de trein hadden we bedacht dat het wel érg stoer zou zijn als ik mijn nummer aan deze jongenman zou geven.
Zo gezegt, niet zo gedaan

Toch maar vast mijn nummer op een briefje geschreven 'voor het geval dat'. Gelukkig stapte meneer nog niet uit bij het eerste station want dan kon ik hem mijn nummer niet geven. Helaas kwam er wel een wat oudere man naast hem zitten die wanneer ik het briefje zou geven het natuurlijk mee zou moeten krijgen.
Ondertussen had ik bedacht dat ik nu toch eigenlijk niet terug kon en het gewoon moest doen. Toen ik bij mijn station aankwam waar ik eruit moest, had ik bedacht dat ik gewoon als een van de latere de trein uit ging (trein was ontzéttend druk) dan zou niet iedereen mijn verhaal horen. Helaas wou een aardige jonge man perse dat ik voor ging

Ik was bij het doelwit, kijk doelwit aan en zeg 'Het is misschien een beetje raar maar hier alsjeblieft, kijk maar wat je er mee doet'.
-waarbij onder tussen een meisje omdraaide en me heeeel vreemd aan keek-
De jongen in kwestie keek me ook een beetje vreemd aan maar pakte het briefje aan.
Toen ik buiten hoorbereik was zei ik hardop 'Oh god wat heb ik nu weer gedaan

Snel Many gebeld om te vertellen dat ik het had gedaan

Toen ik verder liep kreeg ik een sms 'En je naam is....

Toen werd Many natuurlijk weer spastisch opgebeld...

Ik terug gesmst hoe ik heet

Ik heb weer een sms terug gehad, waar hij oorspronkelijk vandaan komt en waar hij studeerd.
Nu de vraag wat ga ik terug smsen

Ik wou sowieso vragen wat ie dan studeerd, maar verder...
Misschien hebben jullie nog tips? , maar het topic was vooral even om mijn lefactie van vandaag met jullie te delen