Dus met vertraging op pad en ook de route naar Soest koste meer tijd dan gepland (1,5 uur), wat resulteerde in dat we pas om 12:05 het terrein bij Sjuimpje opreden.
Gelukkig was het een jonge paarden les (Sam was zowaar het oudste paard

Er was al best wat publiek en die hadden best wat te zien: De jazz van Steef en obsession was pas voor de eerste keer tussen vreemde paarden, maar ze gedroeg zich super en was een plaaatje om te zien. Steef reed precies zoals het hoort bij zo'n jong en onervaren paard: Onverstoorbaar, rustig en soepel meegaand met alles (en vreselijk netjes rechtop), mijn complimenten.
De hengst van Sjuimpje deed erg zijn best om het publiek te imponeren en walste met hele grote, ruime, verende passen door de baan. Hij ziet er echt niet uit als een 3-jarig knulletje.... wat een stoer paard!!
Sam deed precies wat er ook altijd op concours minder gaat en met de hulp van Tyrza kon Sonja daar oplossingen voor vinden en was dit een erg nuttige middag.
En terwijl Sonja (mijn zus) aan het rijden was heb ik helaas weer verzuimd contact te maken met de toeschouwende bokkers, Volgende keer beter!
We konden niet te lang blijven en probeerden sam weer in de wagen te parkeren, helaas krijgt hij toch echt last van de paardenpubertijd en moesten steef en obsession er aan te pas moesten komen om hem op andere gedachten te brengen! Rotknol!
(om de machtstrijd nu toch echt de kop in te drukken hebben we op de terugweg in de vrachtwagen besloten tot een Zero Tolerance beleid, we zullen hem krijgen!)
Sjuimpje bedankt voor de organisatie en het beschikbaar stellen van je prachtige terrein en Tyrza voor je heldere, bruikbare instructie!