De snuffelmarkt begon voor mij gisteren al, splullen klaarzetten, schuren opruimen en het erf aanvegen. Aangezien ik ook nog 4 stallen moest uitmesten en het erg warm was, schoot ik niet op en toen vriendlief thuis kwam hebben we eerst wat gegeten en zijn we met zijn 2en verder gegaan.
Vannacht om half 2 waren we klaar en om half 3 lagen we in bed.
Mijn wekker stond op 7 uur maar om 5 uur sliep ik nog niet.........
Niet geslapen dus vannacht, veels te opgefokt voor de drukke dag!
Al snel werd het 9 uur en kwam ik erachter dat de vrieskist die ik voor MacMaarten had aanstaan alleen koelde

Als eerste ariveerde Chritien die door mijn woeste waakhond

Hondje maar alvast in de hondencreche geplaatst en de rest afgewacht.
Daarna ariveerde de kennissen van christien en al snel hadden we een hele mooie western hoek.
Vervolgens kwam Merel aan (axeltje) die ik meteen helemaal op mijn ponys en mijn tank zag rijden dus Merel, als je nog interesse hebt, graag hoor!
Wie er vervolgens allemaal zijn geweest.....veel en het was weer ontzettend gezellig! Weer veel mensen ontmoet die ik niet meer dacht te kennen maar mijn geheugen bleek mij weer eens in de steek te laten, mensen waarvan ik overtuigd was dat ze er vorig jaar heeeeel anders uitzagen (

Ik heb zelf maar een paar foto's kunnen maken, verder gewoon vergeten en ook vooral te druk voor gehad

Om te beginnen: Rechts Karin, op de rug denk ik Billy te herkennen (jawel, nu ken ik je echt van voor en van achter

Verder denk ik in de korte broek Christien te herkennen en wie er voor Steef verscholen staat kan ik zo niet zien. ook de persoon bij de puppy creche herken ik zo niet.
De puppycreche met De honden van Billy en mijn mafiosopup en de hond van.....??? Ben het even kwijt...
Het was echt goed toeven op het terras bij onze eigen MacMaarten!
En Mister Meat himself: MacMaarten!
En nee, we hebben geen Subli op de bbq gehad van hem dat is een afvalzak

Voor diegene die niet zijn geweest, jullie hebben echt weer wat gemist want het was weer ontzettend gezellig! Mooi weer, wel erg warm maar de meeste vonden dat toch wel erg prettig (beter dan vorig jaar, toen was het tenen afvries weer)
Hier even een lijst van de mensen die vandaag zijn geweest:
1. Axeltje
2. Christien
3. Kennis van Christien
4. Vader van Kennis van Christien
5.Kitty
6. Robert
7.Cody
8. Maaike van de Vis
9. Riette
10. Naz
11. Bigtime
12.Steef
13. Obsession
14. Belker
15. Hielke (hoort bij Belker)
16. Suzan
17. Twinkelbell
18. MacMaarten
19. Kennis Maarten
20. Kennis Maarten
21. Susan
22. Billy
23. Von
24. Dorus (man van Von)
25.Rubywhite
26. Nathalie (bijrijdster van Rubywhite)
27.Yootha
28.Dees
29.Karin
30.Spades
31.Honeybee
32.Sandra1977
33. Alja
34. Kennis Alja (ik dacht schoonzus?)
35. Rieja
36. Kennis Rieja
37. Suus 25
38. Katja 24
39. Mayo
40. Merilyn
41. Littleghoul
42. ik zelf niet te vergeten.
43. Jawel, ze is wel geweest maar een tikkie aan de late kant: Botervlieg

Ik heb hier en daar alweer stemmen gehoord dat we het deze zomer nog een keer moeten doen maar ik denk zelf dat 1x per half jaar genoeg is, we hadden vandaag meer aanloop dan vorige keer (toen kwamen er van de ongeveer 80 inschrijvingen 36 mensen, vandaag van de 55 inschrijvingen kwamen er 43, mooiere score dan vorig jaar

De volgende Snuffelmarkt staat gepland rond Oktober, dan is het wat betreft temperatuur nog lekker en vriezen onze tenen er niet af

Ik weet dat er veel foto's zijn gemaakt, dus kom maar op, plaatsen allemaal!