Het was dus een grote verassing toen ik ineens opnieuw de bel hoorde gaan, daar stonden Esther en Rocamor...
Met in de auto 200 donkerrode grote SUPERROZEN!!!

Inclusief grote glazen vazen, echt zó mooi!!!
Drie grote supervazen bomvol in mijn huis, en de vierde vaas met rozen hebben we meegenomen naar mijn stalhoudster en vriendin Hetty.
Hetty had de dag ervoor een zware migraine-aanval gehad, en verzorgt Cerise en de andere dieren (kippen, eenden, paarden, geitje etc.) echt super, dus als iemand het verdiend om rozen te krijgen... zij wel!!!

Ze zat in de schaduw in de tuin toen we kwamen met de rozen, en glunderen dat ze deed!
Dus niet alleen Dorine maar ook die mensen echt onder de indruk!

Op stal heb ik zelfs op Cerise gereden, en Esther kon een foto maken van ons in galop.
Dit deed me best veel, want het kon zijn dat het de laatste keer was dat het vastgelegd werd op foto dus... een raar gevoel eigenlijk.
Ook heel vreemd is dat er mensen op bezoek komen die je misschien wel voor 't laatst in je leven ziet. Je zegt het niet hardop hoor, maar Laudine en haar zusje wonen niet naast de deur dus je weet onbewust toch... gek hoor. Toch hebben we een vrolijke dag gehad.
Peter kwam op tijd thuis om nog voor ons patatjes te halen etc. dus hoefde ik de Chili con Carne niet meer te maken. Daar was het al veel te laat voor, we kwamen pas om negen uur 's avonds thuis.
Het was allemaal wat uitgelopen want voordat al die rozen geknipt waren en op stal Cerise zich in de wei liet vangen met die hitte... uiteindelijk kreeg Rocamor (Charlotte) het voor elkaar om haar te pakken. Knap hoor!

Vannacht heb ik heerlijk geslapen, ik was echt kapot na een middagje bezoek, en gelukkig kon Peter ook lekker doorslapen daardoor. Meestal hoest ik hem telkens wakker met mijn kriebel in mijn longen...

Nu ligt hij nog op bed, maar over een half uurtje maak ik hem wakker want we moeten naar 't ziekenhuis enz.
Via Esther en Rocamor kreeg ik van Bokker 'Barb' nog heel lief een cadeautje! Namelijk een zakje snoepjes voor Cerise...
Kwam heeeeeeeeeeel goed uit, want de snoepjes die ik zelf had waren bijna op, en lang niet genoeg geweest om haar uit de wei te halen...

Esther heeft van de middag foto's gemaakt en zal ze zo gauw mogelijk op Bokt zetten.
Godzijdank ook een foto van Dorine op Cerise in galop. Wie weet is het de laatste keer want Cerise is altijd erg onstuimig en ik galoppeer niet meer met haar zonder dat er eerst iemand anders even haar lekker los en moe gereden heeft. Te gevaarlijk met die onstuimige dame...
Gelukkig hebben eerst Laui! en daarna Guinnifer Cerise ff moe proberen te maken, hoewel ze zo moe niet werd, eerder warm met die hitte en dus terug in de wei, lekker afgekoeld, zat ze ook zo weer in de galop de anderen op te jagen...

Vraag: hoe krijgen we Cerise moe? Echt een trakhener-dame, zo'n bloedje....

Als iemand van Bokt zich geroepen voelt die uitdaging aan te gaan (Cerise moe maken), dan kom gerust!

Het telefoonnummer van Peter heb ik op forum Dorine Acties gezet, dus bel maar voor een afspraak.

Heel Bokt bedankt voor de SUPERROZEN!!!

Mijn huis staat er nu vol mee en ik ben stapel op rozen.
Doen me aan mijn Peter denken en aan iedereen van wie ik hou. Rozen gaan toch over liefde?

Mijn kamer ruikt dus nu heerlijk, en straalt helemaal, en wij ook.
Thanks en we genieten er nog lang van!

Lyvz,
Peter en Dorinepien.