Vanochten om 6.45 ging de wekker, ik denk

Vervolgens door de stalhouder naar de Flevomanege gebracht, daar de paardjes uitgeladen en gezadeld en gaan inrijden, wij moesten als 1e en 2e om 9.30 en 9.37, enfin t was allemaal wat verlaat toen de intro en showtjes begonnen, valt er iemand van haar paard omdat die zich helemaal lazarus is geschrokken van de keiharde muziek (waarom ga je dan een kür/pas de deux op muziek doen

Okay, uiteindelijk konden we dus na heel wat vertraging beginnen, t ging best goed, had wat probleempjes met de bak op bepaalde plaatsen die blubberig was, te blubberig eigenlijk om goed te kunnen rijden. T is me allemaal meegevallen, de volte's en galop gingen wat minder, maar dat wist ik, vind ze ook nog erg moeilijk, en we zijn ook maar kort aan de gang. Ben uiteindelijk 8e van de 25 ofzo geworden

Dus daarna paardjes afgezadeld en een beetje rondgekeken naar wat vriendinnen, tot we uiteindelijk aan de behendigheid konden beginnen.

Dus daarna de stalhouder weer gebeld om ons op te halen, ze stonden er nu allebij binnen de minuut erop