Velvet is nu een echte naarling, geboren op 05-02-2002. Ze is nu weer flink aan het groeien, ziet er zo leuk uit met die groeispurten, hahaha
. Ze komt nu met haar kont tot aan (of net boven) mijn schouders, om een idee te geven van hoe groot ze is. Ikzelf ben 1.73 m. Dus, kijk en "geniet" van mijn rood-zwart monster,...

Mjammie, gras (3/4 van de foto's is met de kop op de grond, dusse,...
)
Haar jonge koppie in een moment van aandacht voor iets in de verte

Haar sexy en bespierde kontje
, wat ben ik toch een goede fotografe

Gras,...

Haar oogje met haar aso lange oogharen (nee niet haar wimpers maar die eronder, hoe heten die eigenlijk?). Ze passen zelfs niet eens helemaal op de foto,...

Aan het eten samen met haar vriendinnetje

Knuffeltje

Lopen? Nou ok dan, omdat het moet, maar niet van harte én lekker met gras in mn mond!

Klein sprintje dan maar ik ben toch te snel voor jouw camera
.
Zie je wel? Je bent gewoon niet snel genoeg baasje
!
En daarna weer lekker eten. Hier kunnen jullie haar aftekeningen op haar hoofd goed zien!

En zo ziet mijn naarling er helemaal uit, verkleurd door de zon, overbouwd en nog een iel halsje. Maar ze kan lopen,... *wow*

Alleen je denkt toch zeker niet dat ik dat op de foto mag zetten? Nee alleen verkeerde momenten,...

Ook vindt ze haar vriendinnetje soms helemaal niet aardig,...

Goed voor de categorie gekke bekken trekken
? Lijkt net of ze hier een spuit gras aan het spugen is,... Jakkie

Ook een foto gemaakt van haar staart, rood, zwart, zilver en weet ik het allemaal. Een bonte kermis in ieder geval!

Tot slot nog een foto van haar favo bezigheid: ja eten dus,...
Poeh nou dat was weer een heel werk, maar ja jullie hadden er ook wel recht op na zo'n lange tijd geen foto's te hebben gezien van haar. En, is ze veel veranderd??? Monstertje he, hahaha
!!!! 
.