(Laatste groeispurtje ofzo?? )
Maar het probleem is dus nu dat hij uit zn zadel groeit..
Het zadel begint nu al erg naar achteren te glijden,dat zit voor hem niet lekker en voor mij ook niet nl.
Nu wilde ik weten,wat hebben jullie op jullie paard liggen?(dus de paarden met de echt hoge schoft en breed..??)
Alvast bedankt voor de reacties...
Uiteindelijk bij een ruitersportzaak uitgekomen waar ik een heel goed gevoel bij heb (de eerste van vele). Nu heb ik een zadel te leen van hun (mijne is al verkocht) en laat ik via hun een zadel bij Passier op maat maken. Hij bekijkt je paard helemaal, meet de rug op, en stuurt alle gegevens met eventuele opmerkingen door naar Passier die vervolgens je zadel geheel naar je paard maken.
Er zijn vast meer zaken waar dat mogelijk is denk ik?? Ook weet ik van een kennis dat dat mogelijk is bij Stübben, maar ik meen dat bij hem iemand van Stübben zelf is gekomen en niet via een ruitersportzaak. Kijk eerst welk zadel je zelf fijn vind en ga dan na of het mogelijk is dat ze een zadel naar je paard maken. Niets zo belangrijk als een zadel wat je paard goed ligt en waar jij fijn in zit!!