Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jippie schreef:Bij mijn instructrice op stal rijden ze veel met Anky zadels. Ik heb begrepen dat het vooral een zadel is voor heel slanke mensen met een anky-plankie model
 Wat een uitdrukking zeg
 Wat een uitdrukking zeg  Ik vond het zadel ook erg prettig zitten. Ik hoorde alleen van iemand dat de kwaliteit nogal te wensen over zou laten???
 Ik vond het zadel ook erg prettig zitten. Ik hoorde alleen van iemand dat de kwaliteit nogal te wensen over zou laten???                                                         
Wouter24"]
[quote="Jippie schreef:een anky-plankie model
 over de kwaliteit: Het leer is niet van de kwaliteit van bv de passiers das gewoon puur onverwoestbaar, maar de Anky is naar mijn weten ook ietsie goedkoper...
  over de kwaliteit: Het leer is niet van de kwaliteit van bv de passiers das gewoon puur onverwoestbaar, maar de Anky is naar mijn weten ook ietsie goedkoper... Passier wordt me gewoonweg te duur.
 Passier wordt me gewoonweg te duur.                                                         

er wordt idd gezegd dat de nieuwe zadels van anky voor wat stevigere mensen soms minder zijn. Ik zou zeggen gewoon wat zadels proberen en kijken wat je het beste past. Ik heb dus die op de bovenste foto
  er wordt idd gezegd dat de nieuwe zadels van anky voor wat stevigere mensen soms minder zijn. Ik zou zeggen gewoon wat zadels proberen en kijken wat je het beste past. Ik heb dus die op de bovenste foto  :D dat is echt een super fijn zadel! Met ongeloofelijk zachte kniewrongen, erg soepel en sterk.
:D dat is echt een super fijn zadel! Met ongeloofelijk zachte kniewrongen, erg soepel en sterk.                                                         

Fasel schreef:Ik hoorde laatst (maar weet niet of het zo is) dat Anky haar zadels gewoon bij een al bekend merk gemaaakt worden. Er is niets van Anky bij. Ze drukken er gewoon haar merk op. Maar het kan dus wel geld schelen als je het originele merk vergelijkt. Ik geloof dat het Ainsley was ofzo.