Varnoldi is een zwarte 7-jargie ruin van stravinsky en had voor ik hem gekocht had al 1x ZZlicht gestart. Ik ben met hem in het Z1 begonnen en na 5 wedstrijden hadden we onze punten voor het Z2 al binnen. We zijn gelijk overgegaan omdat de wissels er gewoon al super inzaten en ook het appuyeren in galop was geen probleem. We hebben nu 7 proeven gestart in het Z2 en de eerste 6 winstpunten zijn al binnen!
Dingen waar we aan werken:
- handen niet te hoog en niet te streng
- niet te diep laten komen, dus betere oprichting (iets waar we veel aan werken en nu erg veel vooruit is gegaan. In de proef vindt hij het nog moeilijk het de hele proef vol te houden maar thuis gaat het al super!)
- meer verzameling
- buiging verbeteren
- kapstokjes (is me helaas nog niet gelukt dat af te leren

- met strekken vooruit kijken

Hieronder dan een overzicht van ons eerste half jaar samen

De aller eerste keer rijden samen... nog wat zenuwen van mijn kant maar dat was na een paar rondjes meteen over! Hij gaf zo'n fijn en veilig gevoel

En een van de eerste keren rijden thuis, nog steeds gewoon voorzichtig en rustig elkaar leren kennen en uitzoeken waar alle knopjes zitten

ja en dan komt de eerste wedstrijd er aan... deze keer was ik hC gestart omdat onze startkaart nog niet binnen was. We hadden wel 210 punten!

En dan onze eerste officiële wedstrijd met gelijk 2 winst!

En weer 2 wedstrijden later waar we 1e en 2e werden met 2x dik winst!

En onze laatste wedstrijd in het Z1 met wel 4 winst!

EN de trainingsweek op Academy Bartels waar we erg veel geleerd hebben samen!

Onze eerste 3e Z2 wedstrijd met 2 winst:

Ik ben zelf wel te spreken over de vooruitgang die we geboekt hebben. Ik hoop dat jullie het me eens zijn

Tips zijn altijd welkom maar hou het netjes!