Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moon schreef:Waarom worden deze mensen gestraft? Ik denk dat ze het alleen maar goed hebben bedoeld, betere voorlichting geven, dat is wat nodig is!
SANNExREBEL schreef:De pony lijkt niet veel dikker dan de meeste shetjes hier in Nederland![]()
Misschien issie nog wel dunner , maar de foto vind ik ook niet bepaald duidelijk .
gekvanfleur schreef:SANNExREBEL schreef:De pony lijkt niet veel dikker dan de meeste shetjes hier in Nederland![]()
Misschien issie nog wel dunner , maar de foto vind ik ook niet bepaald duidelijk .
zit zowieso een grote hengstennek op.
en veel vet idd, maar kijk eens in nederland
Moon schreef:Waarom worden deze mensen gestraft? Ik denk dat ze het alleen maar goed hebben bedoeld, betere voorlichting geven, dat is wat nodig is!
SANNExREBEL schreef:Vind alleen dat hier in Nederland er ook wel eens wat meer aandacht aan worden besteed .
randalinpony schreef:Als engelsen zich nou eens druk gingen maken over de afgrijselijke schooldieten waaraan hun kindertjes worden blootgesteld.![]()
Tja, in dat land kun je ook hoge straffen krijgen omdat je je kat te dik laat worden. Absurd, je zou denken dat de (beperkte) capaciteit van hun rechtsvervolgingssysteem wel beter kan worden aangewend....
wakiekie schreef:Moon schreef:Waarom worden deze mensen gestraft? Ik denk dat ze het alleen maar goed hebben bedoeld, betere voorlichting geven, dat is wat nodig is!
in engeland krijg je inderdaad een boete voor dieren met een over gewicht! dat is nou eenmaal wet daar,
ik vind de boete opzich wel raar!shetlanders hebben nou eenmaal de aanleg snel te dik te worden (hebben weinig nodig) en dit is bij veel mensen niet bekend, dus een goede voor lichting lijkt me genoeg voor het aanpakken van het gewicht!