Denk dat mijn relatie nu toch echt over is help

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sarona25

Denk dat mijn relatie nu toch echt over is help

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-09 23:56

Begin maar zo en later komt wel het verhaal heb sinds 2 en half jaar een ralatie met een oudere man die twee kinderen heeft ( 13 en 9 ) en wij hebben eigelijk sinds dag 1 altijd ruzie waar ook geweld bij komt ( even voor alle duidelijkheid ik heb ook fouten ) maar nu is het vanaf donderdag raak en nu wil meneer er een streep onder zetten en weer vrolijk verder gaan terwijl voor mij er te veel dingen zijn gebeurd.
Ik h eb hem aangegeven dat er dingen uit gepraat moeten worden en dat het ander stoch weer zo escaleert.
Nou zolang ik dus niet op zijn voorstel; in wilde gaan kon ik vertrekken het liefst vanavond nog :(

Ik heb met hem een huis gekocht en daar heb ik voor getekend maar meneer is slim geweest wij hebben geen testament??
Ik weet mijn god niet wat mij te wachten staat mijn tante zij je moet je faiiliet laten verklaren

help help

Alabaster

Re: Denk dat mijn relatie nu toch echt over is

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 23:58

Als er geweld bij een relatie komt kijken kappen ermee. Nu praat je het goed door te zeggen ik heb ook me fouten maar dit wordt als maar erger en daar wordt je niet gelukkig van. Hoe moeilijk ook stoppen ermee.

sarona25

Re: Denk dat mijn relatie nu toch echt over is help

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 00:03

i know iedereen zegt het zal mijn verhaal plaatsen van de afgelopen dagen.

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 00:04

Jij hebt ook voor het huis getekend dus moet het verkocht worden neem ik aan?Of hij moet de hypotheek alleen kunnen betalen en jouw deel overnemen.(wel vast leggen bij notaris)
En geen testament bedoel je denk ik samenlevingscontract?

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 00:04

heb vanaf donderdag al vreselijke ruzie, dat paris hilton kind van hem zat te hyperen ( zogenaamd )want dan krijgt ze papa's aandacht.
Donderdag was meneer vanuit zijn werk naar zijn ex gerend want daar zat oma ( moeder van zijn ex ) en is die daar flink gaan janken en alles gaan vertellen ALLES

nou donderdag avond gepraat meneer wou rust en vrijdag zouden de hiltons komen dus er zou geen ruzie gemaakt worden.
Nou zaterdag ochtend ik een pest humeur en stil omdat ik sarona (mijn paardje)mis ( maar dat heeft geen waarde is maar een paard kinderen zijn veeeeeeeeeeeeeeel belangrijker ) dus meneer telkens is er wat is er wat. Dus paris hilton wou naar zuidplein ( kan allemaal ) kleren kopen dus ik was mezelf aan het douchen en opmaken alles.. komt hij weer gaat het? dus ik weer gezegd ja want wilde per slot van rekening geen ruzie dus hij zegt ga tanken pakt geld en smijt kei maar dan ook kei hard de voor deur dicht. Dus paris hilton ( 13 )weer over de rooie . .. ik ga naar mijn moeder en toen zij ze ( waar we vandaag dus weer ruzie over hadden ) VUILE KANKER prutsmuts JE HEBT MIJN LEVEN VERZIEKT.
Ik weg gegaan en hun zijn toen met z'n allen eerst naar die ex gegaan Hebben ze zitten praten over mij en dat ik hem geen rust geef etc etc en dat ik probeer hun gek te maken.
Dus aan het eind van de dag hun terug lekker gezellig op zuid plein geweest wezen eten noem het maar op. Weer goed gemaakt

dus zondag ochtend hun zaten lekker gezellig en heb geprobeerd mee te doen ook al werd ik buiten gesloten.
zegt meneer van heb je het matras van paris hilton terug gelegd ?? Ik zei nee dat redt ik niet de trap op dus wij lopen samen naar boven en ik begin te huilen van dit wil ik niet zo meneer WEER helemaal flippen en scheeuwen dus mevrouw weer over de rooie over straat gillen van papa laat dat wijf ze is het niet waard!
en meneer is vertrokken en 2 uur later terug gekomen met oma.
Wij weer praten over dat meneer rust wil en dat hij zijn kinderen niet meer zou zien dus ik had in die tussen tijd gesproken met mijn tante en die zij wegwezen.
En over het feit dat hij ook keuzes heeft gemaakt en niet ik.
Dus ik zij in het gesprek van jij hebt die keuze gemaakt om bij je vrouw weg te gaan .... nou en zijn antwoord is dan jij hebt mij omgekocht ( was dat maar zo dan had ik tenminste geld ) nou en meneer had geen fouten en het lag niet aan hem hij had geen fouten! ( die man willen we allemaal ) en meneer ging weer flippen en die ging met oma mee en wou rust!!
nou ik ging rond 1 uur na boven en lag te piekeren in mijn nest over wat mijn tante allemaal had gezegd en had ik het toen maar geweten maar dat vertel ik als laatste want het wordt een heel lang verhaal.
Komt meneer aan en wij normaal naar boven in een nest dus we beginnen nog wat te praten en ik zeg ik weet dat ik nog beter mijn best moet doen in het huishouden en het vinden van werk maar er moet ook vertrouwen zijn en respect. nou meneer weer gepikeerd want hij had geen fouten dus ik naar boven en vanochtend ik loop naar beneden en meneer trekt mij in bed om het even goed te maken maar had zoiets van en wat is je k*t verhaal over rust nou.
Dus vandaag meerdere keren aan hem gevraagd nog nieuws had hem nog gezegd van heb mijn tante weer gebeld en uitgelegd dat het weer goed was en dat we zouden voor vechten. ( die verklaarde mij voor

IK op mijn werk hem gebeld in de pauze van heb je nog nieuws ??
Hij zo ja heb de kinderen gesproken en oma en van het weekend gaan we gewoon paris haar verjaardag vieren en doen we normaal , Maar nu komt het ik zei tegen hem alleen van ja maar ik vindt een excuus van paris hilton ook wel op haar plaats aangezien ze mij uitscheld voor k prutsmuts en ik per slot van rekening niet met haar heb geknikkerd nou dat was niet nodig dat hoefde zij niet tegen over mij.

Dus meneer boos die heeft zijn spullen gepakt en is weer naar oma gerend en heeft de kinderen en zijn ex gebeld ze doet het weer wil mij niet met rust laten

heb hem net gesproken en ik zij op het moment dat ik mijn mond hou kwa mening of over de dingen die ik vint is het allemaal goed maar zodra ik zeg wat ik vindt hebben we ruzie.
ik zeg en dat noemen ze respect loos ik zeg en je hebt niet gezegd dat je ook een sms heb gehad van je EX SCHOON ZUSJE over succes peet maar gelukkig heb je de kinderen.
Nou dat deed er niet toe dus ik zij elke keer als wij ruzie hebben ren jij naar oma of je ex wij horen te praten ik ben toch je vrouw .. nee dat was ik niet dus toen had ik de hoorn er op gegooid en een paar smsjes gestuurd geen reactie.
Dus ik nog bellen nam hij weer op ik gewoon gevraagd wat wil je wil je voor ons vechten of niet en zijn antwoord nu niet nee

momenteel ben je niet mijn vrouw en heb ik rust nodig en of dat een week duurt 2 of 3 maanden of 6 jaar dat weet ik niet ga mijn tijd nemen
en toen was het wil gaan slapen dus ik vroeg mag ik oma nog even en die had teveel mee gemaakt vandaag en kon niet meer en ik wou alleen vragen is het zo abnormaal dat ik excuus daar voor vraag ??
Maar er werd opgehangen.
en nu licht de telefoon door de kamer

En dan nu het verhaal van mijn tante wat mij de hele tijd bezig houdt ik heb niet zoveel contact met mijn familie maar als ik bel is het goed dus uitgeld nou mijn tant had dus in haar vorige relatie precies het zelfde een vent die niet respectvol was naar haar en haar sloeg etc etc
En nu is ze zielsgelukkig getrouwd en hadden ze samen een wens.
nou ik dus van ja i know en had ik dat toen maar geweten want mijn vriend heeft toen de tijd net zo lang tegen mij aan zitten praten van het kan niet we hebben niks het kan niet en ander ga ik bij je weg.
Nou je bent verliefd en nu denk ik was mijn moeder maar eerder naar mijn tante gegaan die had het gestopt . ik had mijn kindje kunnen houden en tijdelijk zolang het moest bij hun kunnen onderbrengen hun zouden er voor zorgen tot dat ik alles had op een rijtje en er zelf voor zou kunnen zorgen mijn oom en tante wouden zooooooooooooo graag een kindje samen en dat is hun niet gegund en ik had het hun kunnen geven en hadden hun lekker opa en oma kunne spelen maar het was al gebeurd ze heeft zo hard gehuild toen ze het hoorde en heeft mijn moeder vervloekt van was eerder gekomen wij hadden het alles kunnen geven tot dat ze zelf daartoe in staat was geweest en we hadden haar overal mee geholpen en nu heb ik er nog meer spijt van dan ooit.
Ze hebben ook gezegd van kom hierheen en we laten je gewoon faiiliet verklaren en dan kan je na 3 jaar opnieuw beginnen ik weet het gewoon niet meer. ik weet dat hun gelijk hebben en dat ik omdat hij zo respectloos is richting mij om bij zijn ex schoonmoeder te slapen en mij te slaan dat ik voor mij zelf moet kiezen en mij spullen moet pakken en weer terug naar drenthe
nou dit is mijn verhaal wel z'n beetje zit er u wel z'n beetje door heen

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 00:05

ja wij hebben een hoge hypotheek en daar zouden de notaris kosten bij in zitten maar die waren te hoog dus het testament en het samenlevingscontract zouden later komen alleen nooit meer gebeurd

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 00:08

Sorry, je verhaal kan ik niet volgen... maar... Rechtsbijstand zoeken en vertrekken, denk ik...

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 00:09

lieverd rechtsbijstand doet niks aan familie kwesties dit is relationele zweer

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 00:10

kan je vertellen wat je niet begrijpt kan ik het even duidelijk fuormuleren

stefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 00:14

sarona25 schreef:
Begin maar zo en later komt wel het verhaal heb sinds 2 en half jaar een ralatie met een oudere man die twee kinderen heeft ( 13 en 9 ) en wij hebben eigelijk sinds dag 1 altijd ruzie waar ook geweld bij komt

Altijd ruzie, al 2,5 jaar, en ook geweld? Wat doe je nog in die relatie??? Je bent 27, mijn god wat zonde van je leven...

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 00:14

Geen lekker verhaal!spullen pakken en weg wezen!!!Hij is nog lang niet klaar met zijn ex,dus ben je altijd het pispaaltje en daar voel je je hoop ik toch wel te goed voor!?(Laat die sukkel het maar op zijn ex af reageren!)

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 00:16

Ik weet dat iedereen gelijk heeft maar op de een of andere manier hou je van zo iemand amaar dnek dat het nu echt over is hij wil niet veranderen en hij zegt respect moet je verdienen en dat verdien jij niet

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 00:16

Ik denk als je terug leest, dat je diep in jezelf al wel weet wat je moet doen!!

---> weg wezen daar!!!<-----

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 00:18

Hoe je het beste uit de situatie met je huis komt: daar kan je advies voor vragen bij bijvoorbeeld de bank waar je je hypotheek hebt lopen.
Het lijkt me dat je eerst eens naar een veilige plek moet gaan waar je afstand kan nemen van de hele situatie zodat je rustig kunt bekijken wat nu precies je opties zijn. Even rust klinkt als een goed idee...
Heel veel sterkte :(:)

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 00:19

Waarom zou rechtsbijstand niets doen? Die zijn toch ook voor dit soort zaken? Het gaat er immers om hoe en wat het nu precies is met het huis... of vergis ik me? Kan iemand me corrigeren...

Het verhaal was voor mij een beetje te warrig om te begrijpen.
Het eerste deel was wel te begrijpen. Dan ga je naar je eigen moeder en hebt ruzie met haar, ook nog te begrijpen.

Het stukje direct erop is voor mij onduidelijk... die paar zinnen.

Dan de zondagochtend, je tante, alles tot en met waar zijn dochter excuses had moeten aanbieden en hij weer woest werd, begreep ik weer...

Maar dan daarna... dan word het wat te verward voor me. Dan gaan de dingen een beetje door elkaar....

Hoe dan ook, héél veel sterkte... wat een ellende. Je verdiend beter!
Laatst bijgewerkt door Nakisha op 14-10-09 00:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Alabaster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 00:19

Och meid toch wat een verhaal. Het is verdomd moeilijk om een relatie te hebben als er kinderen in het spel zijn uit een eerder huwelijk/relatie. De kinderen zien jou als een indringer jij heb hun vader bij hun moeder weggehaald, zo is het niet maar zo zien hun dat wel.
Hoe jij nu behandeld wordt is niet normaal maar bedenk wel dat je jezelf nu ook in een bepaalde houding laat dwingen.Waarom bel je hem om er nog voor te vechten? Stel je eigen niet onderdanig op naar hem, geef hem de indruk dat je het zelf ook wel redt. Natuurlijk ben je nu boos maar als ik je verhaal lees wat jij moet laten en accpeteren hoe er met je omgegaan wordt..........je verdient veel beter. Waarom een man met zoveel bagage die elke keer op hangen de pootjes bij zijn ex gaat uithuilen en klagen over jou. STOPPEN ERMEE....

ps Ik heb zelf ook een relatie met een iets oudere man met 2 kinderen dus ik weet hoe moeilijk het is om met zijn alle in ahrmonie te leven. De kids kunnen ons geweldig goed tegen elkaar uitspelen wat dan ten koste gaat van onze relatie daarom wonen wij ook niet samen, maar doen wel wel leuke dingen met zijn alle.

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 00:20

Volgens mij hoef je nu trouwens niet in te zitten over geen testament/samenlevingscontract.Huis is ook voor de helft van jou dus makelaar erbij en verkopen.

Smartie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 00:26

Een testament is toch om na je dood alles op een goede manier geregeld te willen hebben?

Zelf zou ik er totaal niet tegen kunnen een mijn boeltje bij elkaar hebben gepakt.

Het enige probleem bij eventuele verkoop van het huis is dat er een schuld overblijft. Als hij wilt zou hij je ook kunnen uitkopen.

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 00:28

Als er geweld gebruikt wordt, moet je wegwezen.

Maar jij gedraagt je ook niet erg respectvol naar zijn meiden. Ik weet natuurlijk niet van de hoed en de rand, maar pubermeisjes zijn lastig, en ze zien misschien hun ouders wel liever samen. Dus probeer er dan ook het beste van te maken. En zo'n meisje dan als Paris Hilton weg te zetten, doet daar niet echt goed aan.
Succes, en nogmaals, als je klappen krijgt, GA WEG!

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 00:37

nou heb even thee gezet heb het ijskoud.

Nou het punt is waarom ik haar paris hilton noem mevrouw vindt zich helemaal geweldig en is gewend om altijd haar zin te hebben.
Wij zitten ook dankzij mijn uitzend banen nu financieel moeilijk maar mevrouw mag wel 2 keer per maand naar de videotheek om voor 15 euro video's te halen.
terwijl dara geen geld voor is maar dan i shet met z'n pruillip aaaaaaaaaah papa

en de ander is een jongen en daar heb ik absoluut geen problemen mee.

Een testament is inderdaad voor als er een komt te overlijden maar aangezien mijn salaris voor 80 procent is mee gerekend aangezien ik een jaar contract had hadden we zeker een samenlevingscontract moeten nemen want meneer staat als eigenaar bij het kadaster ik alleen bij de bank

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 01:30

Ja rechtsbijstand doet vaak alleen wat voor je qua mediation bij echtscheidingen.
(bemiddeling over de voogdij)

Ik wens je veel sterkte toe.
Ik denk wel dat je veeeeel beter af bent zonder hem
Z'n persoon staat je geluk alleen maar in de weg en er komt alleen maar meer ellende voor in de plaats.
Zoiets kost je minimaal 10 jaar van je leven.

Ik zou ook bij de bank informeren, eventueel een accountend benaderen?
Misschien dat die ook wel dingen weten?

ylva

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 05:36

Van wiens rekening (en dus inkomen) wordt de hypotheek betaald?
Verder moet je respect inderdaad verdienen, maar dat is wederzijds, hij verdient het al helemaal niet op deze manier.

Als ik het goed begrijp heb je abortus laten plegen omdat hij dreigde je te verlaten? Terwijl jij het kind graag wilde, dat was inderdaad al een goed moment om hem te verlaten.

Als jij 80 % van het inkomen levert moet het huis sowieso verkocht worden denk ik, de vraag is alleen wat het jou nog oplevert. Is er een bepaalde reden dat je niet mee hebt getekend voor het huis?

Ik kan, net als de anderen alleen maar zeggen maak dat je wegkomt, ook als je er berooid uitkomt. Het failliet verklaren snap ik niet, want je hebt toch geen kosten als je nergens eigenaar van bent/voor getekend hebt?
Ik wens je veel sterkte en hoop dat je snel in een veiligere en stabielere omgeving zit.

mickydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 08:49

Ik vind je verhaal vreselijk onduidelijk geformuleerd...

Maar zoals ik het opvat moet je serieus waar heel snel weg wezen daar. Laat je goed voorlichten over hoe de financiele zaken geregeld kunnen en moeten worden.

Echt waar meis, liefde en houden van is niet genoeg, zeker niet als het grotendeels alleen maar van jou kant af komt.
Je kan iemand niet veranderen , als die kerel zo is als ie is , tjsa deal with it.

Lees je verhaal eens terug, en dan weet je het zelf ook wel , weg wezen daar !!

Heel veel sterkte en geluk

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 09:01

hoe in vredesnaam hou je dat 2,5 jaar vol :oo Ik zeg wegwezen.

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 09:13

sarona25 schreef:
wij hebben eigelijk sinds dag 1 altijd ruzie waar ook geweld bij komt

Vanaf dag 1 al, waarom is dat dan ooit een relatie geworden?