Mijn op de voorhand gebouwde, springgefokte, moeilijke, oh zo gevoelige, 14 jarige Nickje begint het echt leuk te doen!
Hier een leuk galopfotootje(het regende nogal vandaag helaas dus paard int zweet, vervolgens opgedroogd en toen weer natgeregend

En dan deze waar ik echt trots op ben, hij vindt het nog wel moeilijk, en het zijn ook maar kleine stukjes, maar poeh hij doet wel snoeihard zn best voor me!! Ik ben vooral blij met de lichtheid die we al goed kunnen behouden aan de voorkant, hij draagt echt zichzelf en zoekt geen steun op m'n handen. Natuurlijk zou hij nog meer moeten gaan zitten maar alles op z'n tijd, dat gaat ook goedkomen. Gewoon elke keer weer een beetje meer en uiteindelijk komt het wel. Zonder sporen vandaag want die vond ik niet nodig. Rij er ook maar af en toe mee, ik vind dat ze het ook zonder sporen moeten doen op je beenhulp.

Mijn Nickje.....ben zo trots op je!!!!
Met dank aan Anne-Marie die weer zo lief was om foto's te maken toen ze vandaag bij haar peerd Piep kwam kijken(die het ook al zooo goed doet!!)!!!