Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loesje88 schreef:Wat ik raar vind is dat er gezegd wordt dat je zelf hebt gekozen voor een kind? je bent toch aan anti conceptie...Raar dat je dan geen urgentie krijgt...
Wat je moet doen, is aan jezelf en je vriend... heel veel succes ermee!
vbl schreef:Toch abortus, wees redelijk tegen over je kind, wat heb je dat nou te bieden behalve liefde?
Zelf ben je nog erg jong met nog een heletijd te gaan, geen huis, geen goed inkomen en geen vaste baan..
En het wil niet perdefenitie zeggen dat jij geen kinderen meer kan krijgen na een aborutus.
iig succes
Delphi schreef:En jij hebt een VMBO opleiding afgerond. Wat doe je op het moment? Studeer je verder of heb je een baan? Stel dat je gaat solliciteren, weet dat je niet gelijk hoeft te vertellen dat je zwanger bent. Officieel hoeft dat pas met, ik dacht 7 maanden, al is dat niet netjes om het zo lang te verzwijgen.
Loesje88 schreef:Wat ik raar vind is dat er gezegd wordt dat je zelf hebt gekozen voor een kind? je bent toch aan anti conceptie...Raar dat je dan geen urgentie krijgt...
Wat je moet doen, is aan jezelf en je vriend... heel veel succes ermee!
_Tivoli_ schreef:Delphi schreef:En jij hebt een VMBO opleiding afgerond. Wat doe je op het moment? Studeer je verder of heb je een baan? Stel dat je gaat solliciteren, weet dat je niet gelijk hoeft te vertellen dat je zwanger bent. Officieel hoeft dat pas met, ik dacht 7 maanden, al is dat niet netjes om het zo lang te verzwijgen.
Nee!
12 weken is de grens. Dan ben je verplicht om het te vertellen.
Delphi schreef:vbl schreef:Toch abortus, wees redelijk tegen over je kind, wat heb je dat nou te bieden behalve liefde?
Zelf ben je nog erg jong met nog een heletijd te gaan, geen huis, geen goed inkomen en geen vaste baan..
En het wil niet perdefenitie zeggen dat jij geen kinderen meer kan krijgen na een aborutus.
iig succes
Sorry, maar jij denkt wel erg makkelijk over een abortus!!! Wie weet hoe ver ze al is! En daarnaast wil de TS geen abortus. En stel dat je kinderen hebt maar een zware financiele tegenslag krijgt? Doe je dan ook je kinderen maar weg omdat je ze niets meer te bieden heeft??? Sorry, maar hier help je haar niet echt mee.
Natuurlijk zullen de eerste jaren zwaar zijn en moeilijk, maar ik weet zeker dat het je gaat lukken!