gister ging ik buiten met laura (boo_laura) volleyballen, dat doen we namelijk (bijna) iedere avond.... en de buurjongens waren er ook!!! en die gingen voetballen....ze vroegen of ik meej deed en dat wou ik wel!! toen kwam Steven (een buurjongen van me) eraan met de bal, en ik wou dus de bal afpakken en toen knalde ik kei hart met mijn scheen tegen hem aan!!!
gelikkug had hij niks, maar ik kon dus niet meer lopen
en ik dacht : nou het zal wel mee vallen, het wordt gewoon een blauwe plek, en ik wacht wel tot morge misschien doet het dan niet meer zo`n pijn. want ik kon er niet op staan en lopen..... dus vanochtend werd ik wakker en ik stap uit bed ..... ik ga staan en zak zo door mijn been heen
dus ik naar me moeder gehinkelt , haar wakker gemaakt en gezegt dat ik niet meer kon lopen, dus me moeder had de dokter gebelt maar die was op vakantie
. toen had ze een andere dokter gebelt en die had wel plek om 9.15 uur. dus ik naar de dokter.... hij ging zo voelen overal op mijn been, en gelukkig is het niet gebroken
maar aan de zijkant van mijn scheen, zit zoon spier en daar zit een scheur in en een bloeduitstorting
het voordeel is : ik mag nou niet naar school want ik kan er niet op lopen enzo....... dus ik kan lekker gaan bokken enzo!!!
maar het nadeel is.... ik kan niet rijden en naar me verzorg paardjes toen enzo
kusjes frances
maar dat is helemaal niet zo en ze wil niet luisteren als ik wat zeg
nou lekkere moeder maar weer!!!