na 2 x verkeerd gereden te zijn waren we aangekomen op stal. Lotje kwam ons meteen begroeten en we zijn direct na ko gelopen, ik riep hem en hij keek hij herkende me nog

Lotje heeft de stal laten zien en heeft ons toen naar ons appartement gebracht het appartement zat op de staatsstoeterij van Zweden wat een gebeuren daar ! Zo vreselijk mooi allemaal ! We hebben de spullen uitgepakt en zijn even gaan slapen.
Aan het eind van de middag hadden we afgesproken want Lotje ging ko rijden.
Lotje was zenuwachtig wat we van ko vonden, na het rijden konden we dat beantwoorden met GEWELDIG

Hij is super vooruit gegaan

Zaterdag had Lotje ko mooi gevlochten en zijn we foto's gaan maken, was erg lachwekkend want ko wilde niet en dat terwijl we een zweep hadden waar een plastic zakje aan hadden gemaakt.
Na de foto's is ze erop geklommen heeft ze nog wat gereden en hebben we de rest van de foto's gemaakt op een mooi laantje met uitzicht op het kasteel.
Die avond hebben we lekker voot Lotje gekookt want die had hard gewerkt.
Zondag had Lotje les van Mattias, dat ging wederom erg goed.
Niels en ik hebben een ontdekking gedaan maar daar zal ik mijn mond maar over dichthouden anders word Lotje nog boos

Verder was het erg gezellig en hebben we vreselijk veel lol gehad.
ook zijn we nog even naar 'de kleine hengst' (Sven) gegaan, Overigens moet Lotje een nieuwe naam verzinnen want Sven is gecastreerd, wat een knapperd is dat zeg ! Echt een lekkere vent

We hebben het weekend onwijs veel lol gehad en alles was super geregeld door Lotje.
We hebben afgesproken dat Kojack volgend jaar terug komt zodat Lotje hem nog verder door kan trainen

Tot zover mijn verslag.
Ik wil nogmaals Lotje bedanken voor het leuke weekend !

Voor de foto's http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?p=1514824#1514824