Jeugduitstap!!!

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Jeugduitstap!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-03 19:01

We zijn vandaag met de manege op jeugduitstap geweest *LOL*
en het was cool!!!

Ik reed op een haflinger Beatle die is er nog maar 2 weken ofzo en staat met nog een paar andere pony's op de manege op proef. Ik wilde eigenlijk eerst op Sabien rijden maar die was al bezet. Maar Beatle was echt heel fijn Lovers Had er trouwens nog nooit op gereden en hij wel wat pit dat vind ik leuk Lachen

Maar wat een goed voor we konden vertrekken, Ik en Sanne (Sannieke) reden dus allebij op zo een pony die de manege mss gaat kopen. En daarom hebben ze nog niet echt materiaal voor hun. Dus het duurde effe voor we wat pasent gevonden hadden Knipoog

Eindelijk vertrokken met de gans groep rond half 11
De rit ging best goed, alleen we moesten een weg oversteken en ineens begind daar een paard op de weg de steigeren en die viel bijna achterover echt eng Scheve mond

Maar we zijnrond half 1 goed aangekomen bij de cafe waar we tussen stop hadden. Effe de paarden afgezadelt en aan een bom vast gebonden. Toen waren we effe get gaan drinken. Daarna terug naar de paarden en ze wat water geven enz. rond 2 uur hebben we spagetie gegeten en toen terug de paarden later drinken en ze wat gepoest. Ze hadden zicht allemaal goed gedragen zijn er wel een paar effe los geweest maar dan gingen ze gewoon grazen. om 3uur terug op pad!!

De terug rit is ook goed verlopen. Echt fijn gereden Maar dat kan ook niet anders met die fijne paarden, mooi weer mooi bos en leuke groep Lachen
De groep was echt fijner dan verledenjaar *LOL*

Terug aan gekomen op de manege om half 5 de paarden afgezadelt en afgespoten en toen op hun stalletje gezet. Beatle was echt heel fijn en was super lief Lovers Hoop echt dat de manege ze gaat kopen he sanne Tong uitsteken

Het was echt een fijne dag, alleen dat op het laaste een meisje klem zat tussen de stal deur en toen was haar arm heel dik Scheve mond Hopelijk is hij niet gebroken!!
Maar voor de rest was het echt een geweldige dag *LOL*