Het moet niet gekker worden....

Ik wil een hek van 3 meter hoog waar niemand doorheen kan kijken en waarvan mijn vader en schoonmoeder GEEN sleutel mogen krijgen en ik wil een ontsmettings/rehabilitatieruimte voor vieze bouwvakkers.
Om de haverklap staat mijn vader (woont 10 km verderop) op de stoep onder het motto van: Even kijken wat er in de afgelopen 24 uur met het huis is gebeurd. En mijn schoonmoeder bemoeit zich met alles wat hier gebeurt of juist niet gebeurt

Momenteel zijn we bezig met het verbouwen van kantoor en we zijn een tuinhuis aan het plaatsen. De auto is bij de spuiter en die daar pak ik echt op mis (kan geen boodschapjes doen met de motor). En nu wilde vriendlief niet eens even een paar broden bij de bakker gaan halen

Vanavond was meneer ook nog te laat met eten en daar stond mijn culinaire hoogstandje te verpruttelen op het vuur...
Toen mijn vriend thuiskwam, was het van: waar is het eten? en toen had ik het niet meer.... het kwam er allemaal uit

God zij dank hebben we nu in ieder geval alles uitgepraat en als tuinhuis en kantoor klaar zijn, krijgen we een HEK en een BOUWSTOP. Waarom moet ik toch eerst instorten om duidelijk te kunnen maken dat dit allemaal niet werkt? Ik heb in de laatste 2 jaar nog niet 1x een fatsoenlijk schoon en net huis gehad, altijd stof, zaagsel, stenen, cement en de hele rommel door het huis.

Sorry dat het zo'n verhaal is geworden, maar ik moest het toch even kwijt... Het lucht wel op!