Rocky die is blijkbaar nogal slim, hij schrikt van een (soort) cirkel-zaag aan de andere kant van de sloot, dus springt achteruit. Die mensen stoppen met zagen maar meneer vertikt het om door te lopen, we liepen alleen maar achteruit. Nou hoeft dat niet zo'n groot gevaar te zijn, maar wel als je maar 10 meter van een weg af zit (waar hij dus gerust achteruit op liep

Op een tik met de zweep achter m'n been reageert hij niet, een harde tik op z'n kont gaat hij alleen maar harder achteruit.
Het enige waardoor hij nu stopte was doordat hij met mijn hand een mep tussen z'n oren kreeg (en dat heb ik nog nooit eerder gedaan, maar was ten einde raad aangezien hij bijna weer op de weg stond en er een stel auto's aankwamen) Hij is er uiteindelijk langs gegaan doordat m'n moeder hem aan z'n hoofdstel heeft meegenomen.. (ook weer niet dè oplossing)
Later moet hij stilstaan voor een weg, waren er beneden beetje kinderen aan het spelen, dus hij denkt dat hij weer achteruit weg kan (tsja, ik kon hem niet stoppen) dus mijn moeder vindt het te gevaarlijk, zijn we maar omgedraaid. Het is niet de oplossing, zal alleen maar een groter probleem worden volgende keer als ik daarheen wil, maar ik kon m'n moeder niet ompraten.
Nouja, kortom, hoe zou ik hem kunnen laten stoppen dan? Heb namelijk geen zin om hem elke keer een mep tussen z'n oren te verkopen.