) een meeting gehad, dit keer met Iris, Celine en Heike. Eerst was ik samen met Horseless naar Eindhoven gegaan, waar we werden opgewacht door Iris (na heel wat heen en weer gebel, want de trein reed opeens niet verder dan Den Bosch en had vertraging enz enz. Daarvandaan zijn we doorgegaan naar de stal waar we eerst Menno hebben bewonderd en gepoetst. Natuurlijk zijn er ook wat foto's gemaakt, die zal ik zongan plaatsen 
Daarna gingen we rijden, aangezien ik donderdag eerst op Cerise moest, ging Lydia eerst op Menno, wat best leuk ging
Daarna ging ik erop, het gaf een erg grappig effect naar mijn idee. Echt het effect van hoe loopt ik zoveel mogelijk met mijn kop de lucht in als er een vreemde op zit. Ik voelde me echt weer een beginner.Ook hebben we toen Celine met Orion zien rijden, dus dat was gelijk nog een boktmeeting

Vervolgens moest Iris natuurlijk laten zien dat Menno zich echt wel kon gedragen, wat toch wel bleek

Daarna hebben we hem afgezadeld en na nog wat foto's gingen Lydia (horseless) en ik te voet verder naar Heike. Toen we daar aankwamen stond er iemand les te geven en wij gingen er van uit dat het Heike was, dat bleek ook te kloppen.
Nadat de les klaar was hebben we Karan en de veulies bewonderd
Vervolgens hebben we Karan opgezadeld, aangezien Heike hem al helemaal had gepoetst. Ik moest er natuurlijk als eerste op, dus even losgestapt en daarna rustig in draf verder gereden. Heike had gewaarschuwd dat Karan erg lastig was, ik deed gewoon binnenbeen buitenteugel om het eens uit te proberen en Karan was nageeflijk... Hij was er erg lastig mee hoor 
Na ook zijn galop en wijken uitgeprobeerd te hebben ging Lydia erop, die ook meteen verliefd was op Karan.
Daarna hebben we nog even gezellig gekletst in de kantine en vervolgens besloten we om nog even met Heike mee naar huis te gaan. Daar aangekomen hebben we nog een hele stapel foto's en een video gekeken, we weten nu iig hoe Bart eruit ziet

Daarna afscheid genomen met de afspraak dat we het zeker een keertje over moesten doen en dat ik dan op Karan moet gaan springen

Kortom een hele gezellige dag en weer 3 bokkers en 2 paarden erbij voor mijn lijstje