Daarna gingen we rijden, aangezien ik donderdag eerst op Cerise moest, ging Lydia eerst op Menno, wat best leuk ging

Ook hebben we toen Celine met Orion zien rijden, dus dat was gelijk nog een boktmeeting

Vervolgens moest Iris natuurlijk laten zien dat Menno zich echt wel kon gedragen, wat toch wel bleek

Daarna hebben we hem afgezadeld en na nog wat foto's gingen Lydia (horseless) en ik te voet verder naar Heike. Toen we daar aankwamen stond er iemand les te geven en wij gingen er van uit dat het Heike was, dat bleek ook te kloppen.
Nadat de les klaar was hebben we Karan en de veulies bewonderd

Na ook zijn galop en wijken uitgeprobeerd te hebben ging Lydia erop, die ook meteen verliefd was op Karan.
Daarna hebben we nog even gezellig gekletst in de kantine en vervolgens besloten we om nog even met Heike mee naar huis te gaan. Daar aangekomen hebben we nog een hele stapel foto's en een video gekeken, we weten nu iig hoe Bart eruit ziet

Daarna afscheid genomen met de afspraak dat we het zeker een keertje over moesten doen en dat ik dan op Karan moet gaan springen

Kortom een hele gezellige dag en weer 3 bokkers en 2 paarden erbij voor mijn lijstje