Wat is mijn voorstel?
In de zomer een weekendje/midweek/week(?) camperen met zn allen in De Panne. Er zou dan paardgereden kunnen worden, maar we kunnen ook allerlei andere dingen samen ondernemen, zoals dagje strand, gaan bowlen, gaan minigolfen, gaan fietsen in de omgeving, gaan wandelen, avondje(s) stappen, gocarten (kwistaxen

Goed, de camping: Camping Kindervreugde: http://www.kindervreugde.be/Start.htm
meer info kan je op de site vinden
Ik ben er twee zomers geleden een weekje geweest, en mijn ervaring was de volgende:
* de camping ligt midden in de velden, is heel rustig
* het sanitair is goed en netjes
* de standplaatsen zijn best wel groot
* het is er niet duur
* de halte van de kusttram ligt op kleine 10 minuutjes stappen
* je hebt absoluut GEEN last van Plopsaland dat op 800m ligt, je kan het zelfs niet zien/horen vanop de camping
* er is ook één trekkershut (maar ik vermoed dat die al volgeboekt kan zijn voor gans de zomer)
* ik was er in het hoogseizoen, nl eerste week van augustus, en er waren echt niet veel kinderen op de camping te bespeuren, en heb geen last gehad van de paar kinderen die er wel waren
* er is een restaurantje aan
* je hebt wel best een fiets tot je beschikking (kan makkelijk mee op de trein), wat natuurlijk wegvalt als vereiste als er enkele mensen met een auto meegaan, want dan kunnen we carpoolen

* Delhaize, bakker, enzovoort zijn allemaal te vinden op tien minuutjes fietsen afstand
* het strand en De Panne-city (

Ik heb even gemaild voor een recente prijslijst en nog wat extra info, ik zal die hier neerzetten van zodra ik die ontvangen heb.
Het paardrijden kan gebeuren bij manege De Drie Vijvers, er zijn ook nog andere maneges in De Panne en Koksijde (best wel met de auto naartoe gaan dan) http://www.dedrievijvers.be/
Wat wil ik nu graag van jullie weten?
1. wie is geïnteresseerd?
2. wat hebben jullie het liefste: weekend/midweek/week/lang weekend??
3. heb je zelf tent/caravan/mobilhome (camper zoals men in Nederland zegt)? heb je ruimte over voor iemand? wil je wel komen maar heb je geen tent of iets dergelijks en zou je dus graag bij iemand bij willen?
4. kom je met de auto? indien niet, kan je een fiets meenemen op de trein, of op de auto als je gebracht wordt? (ik weet niet zeker of er fietsen verhuurd worden, moet ik ff informeren)
5. wil je graag vriend/vriendin/partner meenemen (en wil die zelf wel mee?), zelfs al gaat die persoon bijvoorbeeld niet paardrijden? (lijkt me geen probleem, zolang dat dat dan meer dan één iemand is, zodat die niet zielig achterblijft)
6. welke periodes kan je wel of juist niet? of hoelang op voorhand moet je het weten om verlof te kunnen vragen op je werk?
Denk dat ik nu wel alles heb, laat de reacties maar komen!
(kleine toevoeging: jongere bokkers die bijvoorbeeld niet mee mogen gaan camperen, kunnen natuurlijk altijd nog een dagje "op bezoek" komen)