Plaats een foto en wij vertellen wat je paard/pony waard is.
(niet meer als 2 foto's per paard, graag zoveel mogelijk info: papier, complete afstamming, predikaten, klin/rontg gekeurd, leeftijd, geslacht, nivo etc)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

). Ik ben helemaal verliefd op paso doble
en dit lijkt me ook wel een erg lekker ding. Maar ja wat is hij waard, wat mij betreft wat een gek ervoor geeft, wat wordt er voor gevraagd? ik vrees meer dan ik wil uitgeven. Mijn grens ligt onder de 10.000 euro. Tot nu toe hebben mijn paarden nooit meer gekost dan 6.000 euro (en ook veel lager) -het zijn allemaal paarden (geweest) die potentie blijken/bleken te hebben voor het hogere dressuurwerk (verder dan Z in ieder geval). Bij aankoop echter waren ze groen of in ieder geval nog niet dressuurmatig gestart, uiteraard is dat van invloed op de prijs.
, kijken of ik ze altijd zo goedkoop heb gekocht of dat het gewoon reeele prijzen zijn.

en als je nog iets wilt weten hoor ik het wel...

Sjuimpje schreef:Aangezien er op het moment veel gevraagd wordt wat de paarden en ponys waard zijn leek het mij een goed idee om hier een topic voor te starten.![]()

Kom maar op met je bod