Cody tipte mij over een lief A-ponietje van 2 jaar die te koop stond bij haar in de buurt. Beest zou Solieto heten en er zat papier bij. ik ben vandaag wezen kijken en ze had er helemaal niets te veel over verteld, het was echt een braaf ponietje, lekker koel in het hoofd, aaibaar, leuk koppie.
De prijs was oke, en dit gaat zeker wel een kinderpony worden, dus ik heb hem gekocht. Ik ben nu de officiele eigenaar van een Welsh A hengst, vos kleur, maar wel erg stekelharig (dat wordt schimmel

2 jaar dus, blesje, 3 wite sokken, lichte manen en staart. Braaf diertje, bokte zelfs niet toen ik hem naar zijn ballen greep. En ja, er hangen 2, dus hij is makkelijk (lees; minder duur) te castreren.
Met papier, afstamming Springbourne Huckleberry x Raideboord's Elisabeth Jakoba (merrie van een Ijsselvliet hengst). Hij heet [naam verwijderd] TG, en zo blijven we hem ook noemen. Hij is gefokt door Ten Bos uit Grootegast.
Waarschijnlijk haal ik hem eind mei, half juni op. tot die tijd kan hij nog mooi bij zijn 'maatjes' wonen in de wei. Heb ik (lees; Harry) mooi nog even de tijd om een soort stalletje voor hem te bouwen.
Cool he...ik heb een pony!
het wordt hier al langzaamaan een hele kinderboerderij.....