bij deze vast een oproepje op zoek naar deelnemers en kijkers. Bij voldoende animo lijkt het mij leuk om naast dressuur ook een stukje springen te behandelen (dan kan Eclipse vast kijken hoe dat moet
) Ik heb het met de stalhouder besproken en we willen in overleg met Katja een dag in een weekend eind mei/juni plannen als dat lukt. Dan is het mooi weer, staan de paarden lekker op het land en zijn er dus voldoende stallen (en 2 paddocks!) beschikbaar voor de paarden van de deelnemers. Aansluitend willen we een BBQ organiseren, muziekje er bij, lekker eten, drinken en kleppen. De stal is goed bereikbaar en er is parkeergelegenheid voor trailers. De kosten meld ik later, dat ligt er een beetje aan wat "Katja" vraagt en hoe de verdeling ruiters/kijkers zal zijn. Hieronder nog even de feiten op een rijtje:
ressuur / spring clinic van "Katja" in een weekend in mei/juni(* demonstratie van "Katja"??? "Katja", zou dat lukken denk je??? )
*Stallen en 2 paddocks beschikbaar
*de bak is een 20 x 40 eb & vloed bak
*parkeergelegenheid op het erf (zal nog even inscahtten hoeveel auto's/trailers er iig kunnen staan)
*Aansluitend een barbecue
Als iemand vragen heeft of zich op wil geven, reageer dan even in dit topic.
en hopelijk tot ziens
De 1e gegadigde op stal heeft zich al aangemeld 
PS: Ik ben vast zo brutaal geweest een oproepje te plaatsen voor ik de preciese gegevens heb ontvangen Katja... voel je gerust geroepen om informatie toe te voegen en het te melden als een weekend in mei/juni niet mocht lukken. Dit leek mij echter een prettige tijd omdat de paarden bij ons dan lekker op het land staan en er dan dus voldoende ruimte is. Overigens zouden we het ook erg leuk vinden als je 1 (of 2...we hebben hele mooie boxen voor je beschikbaar
) paard(en) mee zou kunnen en willen nemen voor een kleine demonstratie. Groetjes,
Jasja
) dus zal het wel zonder paard worden... (maar zou eventueel mischien ook kunnen). 
. Ik kom dan wel als toeschouwer.
Roept u maar qua datum