en dus net te laat! Ik was er dus niet bij, maar het scheen nog best even spannend te zijn geweest omdat nadat het hoofdje eruit was, de rest niet meewilde. Gelukkig woont de DA op het terrein van de stal en was die er dus razend snel zodat met wat hulp Wadhnu al snel ter wereld was. Hij is nu donkerbruin maar we vermoeden toch dat het een schimmel gaat worden
Wel is het een heel mooi tamelijk groot veulen met een wit voetje rechtsachter en een klein kolletje. Mooi stevige benen en gewrichten, pittig koppie en een vlot ding. De DA heeft hem meteen nagekeken en alles was in orde. Binnen een uur stond hij en dat hield hij ook lang vol! Het enige wat minder gaat is het drinken, Raimaer weet nog niet zo goed wat ze met dat 'ding' aan moet en zodra hij in de buurt van haar uier komt loopt ze aan. Veulen zelf is ook nog niet zo handig daarin, hij lijkt ervan overtuigd dat de melk uit haar achterknie komt
Uiteindelijk hebben we haar moeten melken en het veulen de biest moeten voeren, en daarna is hij gelukzalig in slaap gevallen. Dat ga ik zo ook doen dus
Foto's komen in de loop van morgen, ik heb alleen gefilmd en daar moeten dus was stills afgehaald worden. Verder zal ik morgen uitgebreid fotograferen
! Fijn dat nu alles in orde is!! Wat een leuke naam zeg, helemaal in de stijl van Raimaer
Nou kan je niet meer ruilen!