Wie gaat er naar de N[color=red]QHA [/color]show???
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wie gaat er naar de N[color=red]QHA [/color]show???
XoNo schreef:Ja, maar ik ga niet meedoenDan moet ik met de trailer naar Marienheem, vervolgens doe ik nog mee aan een trailwedstrijdje bij ons op stal, en 1 juni staat hij weer in de trailer naar Friesland toe...wordt iets te veel van het goede
. Gezellig!!!
XoNo schreef:Ja ok, maar dan wordt de 23e, 24e of 25e wel de eerste keer dat hij op de trailer staatIs het dan niet teveel dat hij meteen van hot naar her gesleept wordt?

En het zit er voorlopig nog niet in om er één aan te kunnen schaffen. Hij is denk ik wel rustig op de trailer. Hij heeft er 1 keer opgestaan, met 7 maanden toen hij de opfok in ging, en ik krijg hem nu ook gewoon in één keer de trailer in. Zegt wel wat denk ik. Maar hij zal het hele wedstrijdgebeuren vast prachtig vinden
Typisch Bud, kijkt zijn ogen uit 
XoNo schreef:Ja ok, maar dan wordt de 23e, 24e of 25e wel de eerste keer dat hij op de trailer staatIs het dan niet teveel dat hij meteen van hot naar her gesleept wordt?
Ik wil eind mei (de 29ste) op stal bij ons meedoen aan de WRAN wedstrijd, wat één dag duurt...dan hoeft hij ook geen trailer in.
. Snappie???
Het licht vlakbij Drachten
Kom een keer langs met Stanley! 
Ik kijk nog wel even of ik een dag kom met Bud. Ik zou natuurlijk ook alle dagen kunnen gaan, en hetzelfde doen als jij Karen, gewoon lekker over het terrein wandelen en indrukken opdoen. Bovendien is het wedstrijdje op de Greup ook maar 1 dag...dus niet erg inspannend. Ik kijk nog wel even
XoNo schreef:Karen, tuurlijk heb je gelijk, maar het moet mij ook allemaal uitkomen natuurlijk. Ik wil ook veel wedstrijden gaan rijden, maar heb nog alle tijd met mijn knolletjeIk kijk nog wel even of ik een dag kom met Bud. Ik zou natuurlijk ook alle dagen kunnen gaan, en hetzelfde doen als jij Karen, gewoon lekker over het terrein wandelen en indrukken opdoen.
dus als je daar gaat rond lopen koop dan als sponsoring eerst een staartzak