Ik heb nu al een aantal malen dingen gevraagd over aan de teugel rijden. In het begin vond iedereen dat ik aan het zagen was. En nu het goed gaat, moet ik eitgnelijk ook wel zeggen dat ik dat een beetje deed,
Maar gister voor we de les begonnen, bij het inrijden, deed ik niks met mijn handen, ja ik gaf steun en ik hield ze stil, maar verder alleen op het voorwaarts rijden kwam dundee naar beneden. Daarna gingen we in de bossen rijden, en in stap weer precies hetzelfde, al moest ik hier wel af en toe kneepjes geven. In draf, kreeg ik het niet voor elkaar, maar dat maakte niet veel uit, ik snap dat het moeilijker is te ontspannen voor dundee in de bossen, maar ze liep wel vrij nageefelijk, DE galop deden we binne in de bak, en daar ook wel nageefelijk maar niet helemaal.
Naderhand waren nog groeps foto's gemaakt (ook tijdens het rijden in de bossen trouwens) en na de groeps foto, nog even snel twee stap foto's...
Maar voor zover je dat kunt zien op de foto.. hoe vinden jullie het eruit zien, ben maar lekker kritisch, ik moet nog veel leren, en al het commentaar is welkom...
de beugels doe ik volgende keer in ieder geval al een stukkie korter, dat was mij zelf heel erg opgevallen..