Ik rijd Tinka nu al een half jaar en ze had nog nooit met Sarah van Maaike gemeet.

Vandaag had ik dus om 2 uur afgesproken bij Maaike en Sarah. Ze was al bijna opgezadeld (Sarah dan

Met Maaike op Sarah en ik op de fiets met wat logeerspulletjes voor Sarah gingen op weg. Eerst een stukje door een woonwijk, het spoor over en toen het bos in richting Witten, waar Tinka en de rest van de gang staat.
Onderweg ging het eigenlijk heel goed, Sarah was soms wat dribbelig maar ook lekker enthousiast. In het bos nog een praatje gemaakt met een man die helemaal weg van Sarah was: "PRACHTIG!" *aai aai*
"Nou, wij gaan weer verder" "PRACHTIG paardje, is ze lief? Ja he?" Ja heel lief

Vlakbij de ijsbaan hebben we geruild en ben ik op Sarah gegaan, weer een stukje door een woonwijk en toen waren we ook al snel in Witten.
Het was volgens mij fietsteller precies 8,5 km.
Tinka uit de bak gehaald en opgezadeld. En toen hebben we samen nog een ritje gemaakt bij de plas. Normaal is het er een drukte van belang, en nu we wat foto's wilden hebben was er geen kip te bekennen

We hebben dus maar wat foto's van elkaar gemaakt.

Sarah werd helemaal leip in het water, die stampte alsof haar leven er van af hing, ze spetterde niet alleen Maaike helemaal nat, maar ook mij en Tinka

Toen op de zandpaden nog een stuk gedraafd en gegaloppeerd, was heerlijk! Op het moment dat Maaike riep : "hier komen we!" was het pad alweer afgelopen dus wij hebben lekker gewonnen

Daarna Sarah naast de Haf op stal gezet, Tinka in d'r eigen stalletje.
Maar zo verliefd als de Haf in het begin naast Sarah stond zo vervelend werd hij later, dus we hebben Sarah verhuisd naar de box naast de twenter, ging beter volgens mij. De Gelderse merrie mag de Haf vanavond weer even opvoeden, wordt wel weer eens tijd.
En toen zijn Maaike en ik samen op 1 fiets weer naar huis gegaan.
Morgenvroeg haal ik haar weer op, gaan we weer naar de paarden en fiets ik weer mee als ze Sarah naar huis rijdt.
Was erg gezellig, heerlijk weer er ook bij.
Morgen eens kijken of het Sarah ook goed bevallen is op stal, met allemaal vreemde paarden

Ben benieuwd wat voor geintjes ze voor vannacht in petto hebben en hoe braaf Sarah morgen is, die krijgt vast het een en ander aan streken ingefluisterd door de bende