Na een uurtje ofzo hoepelde mn ma eindelijk op en konden wij naar de paarden
Parcival is dus echt groot! Hij lijkt veel groter als 1.64, mede door zn giga hoofd en aftekeningen denk ik. Jammer dat zn manen, staart en sokken aangevreten waren, maar verder is het een supermooie tinker(reus
)Parcival uitgebreid gepoetst op stal, wat niet veel mocht baten, meneer bleef vies
Toen opgezadeld en dr'op! Alex op de fiets mee en op naar de binnenbak 2 km verderop. Ik had al gauw in de gaten hoe parcival overal op reageerde, over het algemeen heel relaxt
Wel heel soepel met zn nek etc en hij zat vrijwel uit zn eigen met zn neus tegen zn borst... Dus proberen zn hoofd wat omhoog te halen, nou eh daar bleef ik nog wel even mee bezig. Stap, draf en galop, alles zat heerlijk! En ik voelde me echt op mn gemak bij hem! Ook nog even een paar sprongetjes gemaakt, gingen voor mijn doen gemiddeld, maar hij deed het goed!Alexandra heeft uitgebreid foto's gemaakt met haar digi en gefilmd daarna met mijn digi. Ik hoop dat er nog wat leuke foto's bij haar tussen zitten! Mijn foto's komen woensdag ofzo!
Owja: Mijn voeten kwamen precies tot de rand van zn buik