Het was de bedoeling om met de trein te gaan, maar gister heeft maarten bedacht dat hij ook wel graag mee wilde (erg gezellig natuurlijk) en dus kwam hij me vanochtend ophalen om kwart voor 9.
errug vroeg voor iemand die niet eerder werkt als tien uur (ik dus) maar zeker de moeite waard.Nadat we in een keer goed gereden zijn
eerst even een bak thee (en koffie voor maarten) te hebben gedronken zijn we vertrokken richting weide. Hier eerst even mickey en Sarah bewonderd, daarna hebben we Sarah opgehaald en gezadeld. Ik had de eer om gelijk op Sarah te mogen stappen. WAT EEN HEERLIJK PAARD! Maarten en Maaike gingen mee op de fiets. Nadat we ongeveer een uur gereden hadden is maarten erop gestapt, ondertussen waren we aangekomen bij het ballooërveld hier hebben we nog een aantal actiefoto's gemaakt van Maarten op Saar. Op de foto's zul je kunnen zien dat het daar erg mooi is. Halverwege ben ik weer opgestapt en heb een stukje gedraaft en uiteindelijk gegalopeerd, Sarah gaf nog even een vreugde bokje waardor ik zo hard moest lachen dat ik niet wil weten hoe ik op deze foto's sta 
Na ongeveer 3,5 uur waren we weer terug op stal nog even lekker sarah geknuffeld de paardjes gevoerd en toen richting Mac (jammer Cody dat je niet mee kon)
Bij de Mac heb ik het nog gepresteerd om 2 bekers cola op de grond te gooien, ik hoefde het niet eens op te ruimen en kreeg gelijk nieuwe. Heerlijk gegeten, nog even lekker gekletst en toen zijn we richting huis gegaan! Onderweg hebben Maarten en ik nog even van een mooie zonsondergang genoten.
Het was een heerlijke dag!
Maaike heel erg bedankt voor deze gezellige dag en het uitlenen van Sarah.
Zoals ik al vaker heb gezegd vandaag is ze in het echt nog veel mooier en stoerder als op foto's!
.

Ze laat het maar allemaal gebeuren alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat er zomaar vreemde mensen op haar rug klimmen.