Ik was gisteren op stal en ik had penen meegenomen. Maar zoals jullie weten kan ik met 2 mensen niet opschieten (moeder+dochter).
Ik gaf alle paarden een stukje. En ze was al aan het ouwehoeren dat ik haar paard niet had gegeven terwijl dat wel zo was.
Nou iig ik was kwaad maar ik heb echt NIKS tegen hun gezecht. Wel tegen dat meisje maarja die vroeg er zelf naar. Kom ik vanmorgen, vraagt de eigenaar (van stal en mij 2 verzorgshetten) wat er aan de ahnd was. Krijg ik e horen dat er geouwehoert was en blablabla .
En nu mag ik terwijl de eigenaar op vakantie is(4 dagen) niet op stal komen!!! Echt....... ik doe die mensen wat aan.
Maar volgens mij is er behoorlijk overdreven want je woord niet zomaar gebanned van een stal toch????????
En ik heb me voorgenomen...... als ze nog meer problemen veroorzaken voor mij dan doe ik ze wat aan want ik weet ALLES van ze!!!
En dna ook eht schijnheilige boontje lopen spelen.
Ik kreeg ook nog te horen dat als ze weg was hier meteen de bom losbreekt!!!!!!! MAAR IK BEN NEIT DEGENE DIE BEGINT . Want ik doe het net zo goed waar de eigenaar bij is!!!!!
Fijn hoor mij vakantie anar de maan(ik had veel plannen)
4 dagen vervelen
Hoe gaan jullie met dit soort dingen om