Dees schreef:CEasario: you tell me:
Baloubet du Rouet x Paradox ! x Almé Z x J'Attendrai keur pref van D. Sans Souci uitmerrie Bistro pref.
Geen idee of daar draversbloed in zit
Bistro - de vader ,de draver Peter Spencer.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
op ALME. Dees schreef:Raar dat het kwpn hem niet genomen heeft, beest beschikt over meer dan gemiddeld talent... maar goed, het is niet de eerste die ze 'missen'...

Veel losser en ruimer in de beweging, minder krampachtig allemaal. Kas maakte een hele blije indruk en volgens mij vond hij die gekkigheid allemaal wel leuk
)
Ik vond hem ook fijner lopen en Chantal verschiet niet zo snel als er een een keertje vrolijk wordt.
ik hoorde er meer mensen over
geweest of was ik de enige? Heb alles gezien van het begin tot het einde. Niet dat ik alles nog weet, was er soms niet met m'n gedachte bij, soms was het niet de moeite om te onthouden...
Hij is mager en arm bespierd. Ik ken hem van af z'n geboorte, heb hem zelf als driejarige klaargemaakt voor de keuring en nu, 7! jaar later ziet hij er weer uit als driejarige. Het zelfverzekerde is eraf samen met het 'hengst zijn'. Het enige wat er nog was was z'n beweging, wat kan dat paard draven!
Maar hij zweette ook heel erg ..en zat dik in zn vacht ..dan is dat echte hengstje gewoon bedolven onder zn haar

) gomir schreef:En die jongen die erop zat was een halve meter te lang en zat er iedere keer vooruit...dat hielp het beestje ook niet echt mee
Heb hem wel betere dingen zien doen de afgelopen jaren
(heb wel een hele leuke valfilm op de digi staan van hun trouwens)
Mijn zusje zag het wsl al aankomen, ze heeft weinig filmpjes gemaakt, maar deze staat er keurig op