[WN] Training Oost (Holten) 20-06, definitief. Tijden!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 08:34

Hmmz ik wil over een klein uurtje vertrekken, maar krijg Roy niet uit bed. Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 08:38

IJsblokjes doen wonderen Haha!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 09:05

Hij is toch uit bed Haha!.

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 09:06

Ik ga Triumph in orde maken,
tot zo!

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 18:26

En jawel, ik ben ook weer thuis. Ik vond het heel gezellig en het was ook leuk om weer eens gezichten achter bokt namen te zien. Ik wil anya nog even bedanken voor het 5 minuten uitlenen van haar paard. Ik heb namelijk een giga hoeveelheid wedstrijdstress/faalangst of hoe je het ook wilt noemen en 5 minuten nadien zat ik nog te shaken Haha! Een vreemd paard maakt mij niet uit maar gewoon voor 'vreemden' rijden o,o,o, wat een druif ben ik dan. Verder vond ik het er heel gezellig uitzien en er hing ook een gezellige sfeer.

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 18:42

Ook wij zijn inmiddels thuis. Ga met Cornelie mee: het was echt leuk, gezellig en ook nog leerzaam
Zelf heb ik even op Milena gezeten, echt een leuk ding om te rijden, al had ik (zit sowieso het liefst op m'n eigen paardje Bloos! ) wel haar reputatie goed in m'n kop zitten Haha! Maar dat viel erg mee. Later nog even op het paardje van Tari (toch??) waar ik het hek mee heb geoefend. Ook al zo'n fijn paard! Nog even dan is ons hek klaar en kan ik aan de gang met Sam....
Ben trouwens errug benieuwd naar de foto's Cheese! , denk dat ik er heeeel charmant op sta met een (iets) te grote hoed/cap en een te kleine cap Clown
En: rob heeft op niet 1 maar zelfs 2 fjorden, waarvan 1 de passende bijnaam "de tank" had gezeten *LOL*

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 19:02

En, hoe was het?? Nog meegereden Jurga? Heb gisteravond toch nog wel een tijdje zitten twijfelen. Maar mijn schoolwerk gaf toch de doorslag om niet te gaan. Volgende keer misschien.

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 19:28

Nee heb niet gereden, ik had wel even op Lanna van Anya gemogen. Maar ja, Roy en ik zijn na twee uurtjes weer vertrokken, ik was behoorlijk moe en kreeg steeds meer spierpijn. Thuis dus ook in slaap gevallen Bloos. Maar gezellig was het zeker!

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 19:29

Kon het niet laten, dit vond ik wel humor:
Afbeelding

missgoldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 19:31

Helaas, helaas.

Ik heb het niet kunnen redden door al die vaderdag bezigheden Schijnheilig Schijnheilig .
Ik vond het wel erg jammer, ben benieuwd naar de foto's en zal een volgende training zeker proberen er dan te zijn.
Wie weet zelfs met mijn jonge paard.

Groetjes Marjan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 19:32

Jurga is keurig met de voetjes op de vloer gebleven deze keer. Die heeft ons uit staan lachen *LOL* Nee hoor.
Ik vond het heel gezellig en leerzaam (thanks Rob), en ik hoop dat het dat ook voor de anderen is geweest.

Verder heb ik een paar mooie nieuwe spoortjes en een heel geinig hinnikend sleutelhangertje gescoord bij Cornelie van www.justwestern.nl die weer veeeeeeel te veel leuke en mooie dingen bij had. Dick heeft een nieuwe pad gekocht (die hij heeeel hard nodig had... not) en uiteraard een tube cowboy magic voor Leo's manen.

Wat ik jullie trouwens ook nog even mee wil geven, is dat onze stalhouders het hartstikke leuk hebben gevonden. Die hebben met blije verbazing staan kijken hoe we samen oefenden, van paard wisselden en elkaar hielpen met kleine dingetjes. Zouden meer mensen moeten doen Haha!

Mensen, allemaal bedankt voor weer een leuke, gezellige en leerzame dag!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 19:33

Ik had expres geen geld meegenomen om in de verleiding te komen Cowboy Magic te willen proberen Tong uitsteken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 19:42

Heb je de volgende keren dat er klitten in zitten spijt van Haha!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 19:58

Oh joh, Equishine werkt goed bij Nimondro.

magblon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 20:06

Ik heb voor het eerst zon (western) meeting mee gemaakt. Ik rij normaal engels *LOL* maar ik heb het toch ff lekker geprobeerd op milena (fjordje van Sonja) en ik moet zeggen vond het heel erg leuk om te doen, maar ga donderdag in de les gewoon weer engels rijden op milena Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 20:11

Ohooooooh dat vind ik ZIELUGH! Haha!

Je staat trouwens op de achtergrond van de foto van Perca hierboven Haha!
Voor wie wil weten hoe het afliep met het vosje met het 'datwilikniet-hoofd': uiteindelijk is hij het zeiltje opgelopen. Smeken, vragen, druk zetten, 't hielp allemaal niks. TOT de stalhoudster met de kruiwagen vol brok voorop ging, toen durfde Perca ineens WEL op het zeiltje *LOL* *LOL* *LOL*

magblon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 20:14

Volgens mij geeft ieder paard op stal zich over als Ingrit met de brokken kruiwagen langs komt *LOL*
Ik had het nog niet gezien grappig sta op de achtergrond van de foto *LOLLIG* Haha!

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 20:22

Batterijen waren nagenoeg leeg, jammer want had wel graag wat meer foto's gemaakt.
Vond het heel leuk, al bleek Amigo iets minder geschikt voor dit werk. Ga het met Symphony zeker nog een keer proberen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 20:26

Tja, Amigo had iets meer actie gewild geloof ik Haha! Die vond het maar een saaie bedoeling. Die zag gewoon de lol niet in van dat zeil (waarom erover, je kunt er toch gewoon langs? ), het hek (koeien, er staan helemaal geen koeien dus t mag gerust wagewijd open) etc.
Maar.... voor het 'algemeen gebruik' van een paard is het toch wel lekker als ze ook rustig stil kunnen staan, wijken voor de druk van je kuit en niet de teugels uit je handen trekken. Dus misschien toch nog nuttig geweest...

Ik vond het trouwens knap dat je bleef zitten bij dat zeiltje, ik zag 'm uit m'n ooghoeken met 4 benen tegelijk omhoog gaan.... Haha!

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 20:30

Pfff,
ik was blij dat ik weer thuis was, het was een aardig stukje rijden tegen de zon in en ik begon steeds meer te knikkebollen Nagelbijten / Gniffelen
Al met al dus blijkbaar een inspannende ervaring.
Triumph had zichzelf gelukkig goed onder controle, hij is geen één keer echt in paniek geraakt al is zijn snurkquotum voor deze maand al overschreden *LOL*
Ik vond het een heerlijk ontspannen sfeertje en ben erg benieuwd naar de foto's.

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 20:42

Roy heeft een stel goede foto's van je weten te maken Suuz.

magblon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 20:44

kun je die foto's op het internet zetten dan. Als dat gelukt is wil je dat ons ff laten weten. Ben namelijk erg benieuwd naar de foto's

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 20:46

Ja das lekker Iloon,
zit je me nog even nieuwsgierig te maken ook *LOL*

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 20:52

Dat paardje op de foto hierboven heeft Marco nog een tijdje staan filmen. Super dat-ie uiteindelijk dus wèl met vier benen op dat zeil stond hè! OK dan!

Ik vond het ontzettend leuk en ook erg leerzaam! Voor Ret en mij was dit onze eerste actieve kennismaking met de 'Amerikaanse Rijkunst' *LOL* en we gaan het zeker een keertje een vervolg geven. Helemaal als het op deze stal is, want voor ons is het natuurlijk 'bij de buren'. Lachen

Dat blauwe, knisperende zeil leek vrij angstaanjagend en Retjes eerste reactie was: 'ja daaaag, je loopt er zelf maar overheen!'. Dat liet ik me geen twee keer zeggen en nadat ik Ret even te voet was voorgegaan was er ineens niets meer aan de hand: in stap, draf of galop eroverheen, minutenlang stilstaan terwijl naast hem een ander paard werd overgehaald om erbij te komen staan (zie foto hierboven Knipoog ) - het maakte hem niets uit, hij deed het allemaal!

Het vierkantje en de scherpe bocht achterwaarts gingen ook vrij vlot - het vierkantje iets vlotter dan de bocht aangezien Ret tot nu toe alleen recht achteruit kende (maar hij leerde snel). Bij het hek werd hij op een gegeven moment wat narrig ('je kunt dat ding toch ook met je neus opengooien?') maar toch lukte het uiteindelijk wel. De slalom achteruit (sleutelgat) en de sidepass hebben we deze keer na een paar pogingen maar laten zitten, daar zijn we allebei blijkbaar nog niet aan toe. Knipoog

Ret was ontzettend relaxed en ik nam dat vanzelf van hem over. Gelukkig maar, want ik vond het zelf best spannend, het was tenslotte nieuw voor ons allebei! Marco heeft niet alleen gefilmd, maar ook foto's gemaakt en die volgen nog. Cheese!

Op naar de volgende trailmiddag! Sonja en Dick, bedankt voor het organiseren en voor de handige tips! Lachen

En op de terugweg bedacht ik me dat ik helemaal vergeten was om Cornelie en haar stand met een bezoekje te vereren... Bloos!

Ruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 21:03

leuke training, als wij ergens mee kunnen helpen horen we het graag. Tot de volgende training!
Daphne