Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eveline_B schreef:Ik zoek:
Bedrijslogo+tekst borduren/ bedrukken op deken. De deken moet geel zijn, maar ik was eigenlijk van plan om die door T@nja te laten maken.
T@nj@ schreef:Ik ben bereid deze deken te maken voor je voor Azie![]()
Ik zoek zelf:
Stevige uitmesters.
Het gaat hier niet om gewone stallen uitmesten maar om een schuur van 6x12 meter waar een behoorlijk aangestampte laag mest in ligt van zo'n 40cm hoog.
Wegens vele blessures en ziektes het afgelopen jaar heb ik deze schuur (is inloop stal van 7 paarden/pony's) niet zelf leeg kunnen halen en nu laatst weer een ongeluk gehad dus kan voorlopig zelf niets meer, vandaar mijn oproep.
Denk dus niet dat het een makkie is want dit is echt een mega klus, vriendinnengroepje misschien?
Missy schreef:Ik zoek iemand die erg goed is in photoshop oid,
voor het geheel verwijderen van een persoon uit een digitale foto. (Misschien een ander persoon ervoor?)
Ik weet niet of het mogelijk is, maar wou het toch maar even proberen.
Hiervoor wordt, uiteraard, geld gestort voor Azië![]()
Foto per pb
Missy schreef:Ik zoek iemand die erg goed is in photoshop oid,
voor het geheel verwijderen van een persoon uit een digitale foto. (Misschien een ander persoon ervoor?)
Ik weet niet of het mogelijk is, maar wou het toch maar even proberen.
Hiervoor wordt, uiteraard, geld gestort voor Azië![]()
Foto per pb
Sylvia schreef:Iemand die een fotoshoot wilt komen maken van katlief.
Of gewoon in zijn algemeenheid: Limburgse activiteiten... Alles is zo ver weg
LiSSy schreef:ik zoek een springles van ervaren ruiter op een zeer ervaren paard (ik ben beetje een angsthaas en ben zelf niet in het bezit van een goed betrouwbaar springpaard)
Quote schreef:Ik heb 3 Limburgse acties voor je.
1.) Buitenrit op een super haflinger van Haflingertje.(geulle)
2.) Rijden op het paardje van Anke. (susteren)
3.) actie van mij en Khartoum voor een poster van je kat, hond, paard, noem maar op.
T@nj@ schreef:Ik ben bereid deze deken te maken voor je voor Azie![]()
Ik zoek zelf:
Stevige uitmesters.
Het gaat hier niet om gewone stallen uitmesten maar om een schuur van 6x12 meter waar een behoorlijk aangestampte laag mest in ligt van zo'n 40cm hoog.
Wegens vele blessures en ziektes het afgelopen jaar heb ik deze schuur (is inloop stal van 7 paarden/pony's) niet zelf leeg kunnen halen en nu laatst weer een ongeluk gehad dus kan voorlopig zelf niets meer, vandaar mijn oproep.
Denk dus niet dat het een makkie is want dit is echt een mega klus, vriendinnengroepje misschien?