TeM

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

FrontC

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 19:37

enne... Ik TeM altijd als ze bij crea bea een tag vergeten zijn... ben ik nu ook een zeiker :S

Alocasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 21:03

Gunufje schreef:
Goede vraag! Ik vraag me ook al een tijdje af of in je onderschrift en profiel ook een censuur zit... Ik ga het niet uitproberen Haha!

Ik heb het net uitgeprobeerd, was toch ook wel heeeel nieuwsgierig Bloos
Onderschrift wel, in mijn profiel niet.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 08:04

Je mag dus in je profiel zetten wat je wil?Ik had laatst iemand die in haar profiel een bepaald middel helemaal de grond in boorde want ze had het VERMOEDEN dat het iets met de dood van haar verzorgpaard te maken had.Ik vind dat dus niet kunnen en ik denk dat de makers van dat product het ook niet erg cool vinden.Ik wilde daarvoor TEMmen maar ik wist niet of dat kon? * nu ben ik ondertussen ook al vergeten wie het ook al weer was * Haha!

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 09:12

Nee hoor, in je profiel mag je niet zeggen wat je maar wil.
Ik heb vanaf mijn begintijd op Bokt een verhaal van een pony in mijn profiel gehad, dit was niet mijn pony maar een verzorgertje van mij.
Er gebeurde dingen die niet door de beugel konden en daar had ik iets over in mijn profiel staan, er werden overigens geen namen genoemd alleen de naam van de pony maar daarvan zijn er geloof ik wel 10 op Bokt (met die naam dus)

Dit verhaal heeft zeker 1 tot 1.5 jaar in mijn profiel gestaan tot de oppas van de eigenaresse van die pony op Bokt mijn profiel tegenkwam.
Daarna heeft de eigenaresse van de pony zich geregistreerd en is gaan klagen bij een mod, eerst heeft ze een topic geopend over mij en onwaarheden over haar pony (overigens ook zonder namen te noemen maar oplettende Bokkers wisten direkt dat het over mij ging) en dat topic is gesloten en verwijderd voor ik het kon lezen.

Het einde van het liedje was dat ik vriendelijk doch dringend werd verzocht het "belastende" deel uit mijn profiel te verwijderen, ik ben zo pissed geworden dat ik meteen mijn hele profiel heb gewist, nu een jaar later of zo heb ik er weer een klein beetje in gezet.

Maar een profiel is dus niet heilig

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 13:29

okeej,dan heb ik nu spijt dat ik niet meer weet van wie dat profiel was Knipoog

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 21:36

Ik gebruik het ook wel eens. Met name bij VmR, als er vragen uit de Sticky`s geplaatst worden, of veel Rijtechnische vragen die op VmR verkeerd staan.
Ooit ook op HaW omdat ik van mening ben dat het op ITP zou moeten staan... Schijnheilig

MiekSpeciaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 17:29

Sorry dat ik dit topic weer omhoog haal, maar het is beter als een nieuw topic openen denk ik.
Misschien een beetje een stomme vraag, maar stel nou dat er een topic verkeerd staat oid, en een bokker heeft daar in dat topic al op gewezen. Dan neem ik aan dat deze bokker al op het TeM knopje heeft gedrukt, is het voor de mods dan juist wel of niet handig als er nog een keer melding van gemaakt wordt?

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 19:26

Heel vaak krijgen we meerdere meldingen van bokkers over een topic waar iets fout is, soms kunnen wij aan de hand van de hoeveelheid TeM's die we dan krijgen al zien of iets hard fout gaat dus ja, het is handig voor ons als je gewoon op de TeM drukt, maakt niet uit of je al vermoed dat er iemand je voor is geweest, liever een keer teveel melden dan laten zitten.
Ik denk zelfs dat de meerderheid van de TeM's die wij krijgen dubbel gemeld worden en vaak dan ook nog binnen een minuut van elkaar, bokkers letten goed op

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 21:00

Da's zeker waar
En ik sluit me ook helemaal aan bij Chica: liever een keer "teveel" op de TeM-knop gedrukt dan te weinig.
Op ITP en HAW komt het redelijk vaak voor dat foto's het niet (meer) doen.
Dat wordt dan tig keer in het topic gemeld, maar vaak staan er al 10 meldingen voordat er iemand even op de TeM-knop drukt.
Ook in zulke gevallen stellen we een TeM-melding erg op prijs !

Lennon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 22:28

Ik TeM wel eens... Maar ik vraag me dan altijd af of ik na de reactie van de mod nog een reactie terug zou moeten geven... Doe het meestal niet, omdat het meestal berichtjes in de aard van dankjewel zijn en zie het nut er niet van in om daar nog eens op te reageren, mede om de mod niet te veel onnodig leeswerk te bezorgen

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 23:35

Natalie schreef:
Ik TeM wel eens... Maar ik vraag me dan altijd af of ik na de reactie van de mod nog een reactie terug zou moeten geven... Doe het meestal niet, omdat het meestal berichtjes in de aard van dankjewel zijn en zie het nut er niet van in om daar nog eens op te reageren, mede om de mod niet te veel onnodig leeswerk te bezorgen

Kunnen ze wel hebben hoor, zo heb ik Chica vorige keer "onnodig leeswerk" bezorgt. Even een bedankje naar de mods vind ik zo af en toe wel op z'n plek , ze doen het tenslotte toch maar OK dan! .

MiekSpeciaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 00:35

Chica en Oscar; bedankt voor de 'uitleg'. Dan zal ik vanaf nu gewoon altijd op dat knopje rammen Haha!

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 01:11

Natalie schreef:

Hoeft niet hoor Lachen

Als je nog wat kwijt wil kan dat natuurlijk, maar de mods hebben graag het laatste woord Knipoog (letterlijk deze keer.. een melding blijft op 'onafgehandeld' staan tot de laatste reactie van een mod is. Reageren op een bedankje van ons hoeft dus niet)

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 13:33

Waarom kan er niet geTeMd worden als een topic al gesloten is?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 13:38

Ik Tem alleen als er echt dingen gebeuren die niet kunnen.........

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 16:22

Daar si die knop toch voor, anders ahdden zehem niet ingevoerd. Ik doe het vaak bij de verkoop, daar staan vaak dingen in verkeerde forums en ik krijg dan meestal gewoon een bedankje.