Het regent OW's op [AM] .... :? part 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 23:06

runningkawa schreef:
of juist wel Freggel
we maken toch allemaal fouten
tenminste, ikke wel Haha!

En ik ook Haha! .

Alleen zou ik het juist nu niet meer ongedaan maken, er wordt nu een hoop drukte gemaakt en waarom?

Als er nu toegegeven wordt, dan gaat de volgende met een OW ook weer fijn een topic starten. Met genoeg bijval wordt het toch weer ongedaan gemaakt.

Ook ik vind dat je een duidelijke toelichting hoort te krijgen van de mods, en het liefst zo snel mogelijk. Het kan best voorkomen dat ze eerst moeten overleggen met elkaar en dat er iemand niet aanwezig is maar meld dat dan aan de betreffende die op een antwoord wacht.
Laatst bijgewerkt door Freggel op 10-12-04 23:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 23:07

runningkawa schreef:
Maar ze gaf het toch af aan brooke?
Of was dat gedeeltelijk?
mmm, dat weet ik niet meer helemaal dus

Feit blijft dat je als ambtenaar al je nevenfunctie's/bijbanen moet opgeven bij zowel je werkgever als bij de belastingdienst.
Net zoals elke uitkeringgerechtigde zijn bijverdiensten moet opgeven.
Of je het geld weggeeft doet niet terzake, het is en blijft zwart geld en dat vind ik niet passen bij iemand die bij het UWV werkt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 23:12

sandorra schreef:
OKay dat ze daar dan werkt, is een bijzaak. Laat me nu nietgeloven dat jullie nog nooit eens zwart hebben bijgeklust.

Dat vind ik dus niet omdat zij een ander daarop moet beoordelen.
Hoe kun je tegen iemand anders zeggen dat hij/zij geen geld meer krijgt omdat er zwart bijgewerkt is maar het zelf ook doen.
Dan ben je in mijn ogen niet integer en hoor je niet op zo'n functie thuis.
Het is iets anders als je bij de AH achter de kassa werkt.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 23:12

sandorra schreef:
Nee, maar die van jullie verder ook niet of wel?...

Wrs niet, maar het is niet aan jou om te bepalen wanneer er een slotje moet komen op dit topic, ik zeg toch ook niet tegen jou dat je niet meer moet reageren omdat ik vind dat je geen bijdrage levert aan dit topic?

Ik bepaal niet wat en waar jij moet posten en jij bepaalt niet wat anderen moeten posten Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 23:15

Ilindra schreef:
Dat vind ik dus niet omdat zij een ander daarop moet beoordelen.
Hoe kun je tegen iemand anders zeggen dat hij/zij geen geld meer krijgt omdat er zwart bijgewerkt is maar het zelf ook doen.
Dan ben je in mijn ogen niet integer en hoor je niet op zo'n functie thuis.
Het is iets anders als je bij de AH achter de kassa werkt.

Alleen trekt ze zelf geen uitkering en dat doen de mensen die ze beoordeelt weer wel

Dat vind ik dan weer een verschil.
Maar geloof dat dat een andere discussie is
iets voor op algemeen misschien Haha!

lautjuh85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 23:17

sorrrie

sandorra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 23:18

Dus als ik nu euh b.v naambordjes ga maken schilderen en daar een kleine vergoeding voor vraag moet ik dat aangeven? Dan kun je meten bokt er ook bijzetten: [AM] Bokt sleutelhangers *update 8-9-2004* ze worden dannu niet meer in bestelling genomen maar jah. bijverdienste is bijverdienste

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 23:19

lautjuh85 schreef:
sorrrie

Waarvoor Verward

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 23:21

Maar het is anders als je 400 "consulten" doet a 10 euro, dan hebben we het wel over 4000 euro. En met de wahtlijsten die zij had, zou dit best eens reëel kunnen zijn....
Daarbij heeft zij zelf geen materiaal kosten, omdat ze antwoord via pb of email geeft, en zelfs als ze een brief stuurt, is 39 ct geen grote post per consult, tel er dan eens een papiertje en een envelop bij op, kom je misschien op 50 ct maximaal.
Da's toch lekker ff vangen, niet dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 23:23

of juist niet, want ze kwam er niet aan toe Clown (ging daar het topic nu net niet over? Tong uitsteken )

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 23:23

Misschien geeft ze het wel gewoon netjes op bij de Belastingdienst Lachen
Dat kunnen en hoeven wij niet te controleren.

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 23:26

Billy schreef:
Maar het is anders als je 400 "consulten" doet a 10 euro, dan hebben we het wel over 4000 euro. En met de wahtlijsten die zij had, zou dit best eens reëel kunnen zijn....
Daarbij heeft zij zelf geen materiaal kosten, omdat ze antwoord via pb of email geeft, en zelfs als ze een brief stuurt, is 39 ct geen grote post per consult, tel er dan eens een papiertje en een envelop bij op, kom je misschien op 50 ct maximaal.
Da's toch lekker ff vangen, niet dan?

Ja sorry hoor, maar wat heeft dit er in godsnaam mee te maken? Verward Kun je misschien ontopic blijven...wat ze met haar centen doet, daar hebben wij geen fl*kker mee te maken...

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-04 23:27

Ann schreef:
Misschien geeft ze het wel gewoon netjes op bij de Belastingdienst Lachen
gezien de amateuristische manier van handelen lijkt me dat erg onwaarschijnlijk, maar mijn zaak is het niet. zaak van bokt wel aan de andere kant, omdat het hier gepromoot wordt.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 23:29

Remy schreef:
Ja sorry hoor, maar wat heeft dit er in godsnaam mee te maken? Verward Kun je misschien ontopic blijven...wat ze met haar centen doet, daar hebben wij geen fl*kker mee te maken...

Gut Remy, heb je alles wel gelezen? Over haar functie en zo? En als je toch bezig bent, zou je dan misschien je taalgebruik in de gaten kunnen houden?
Daarbij was dit een reactie op mensen die zelf iets in elkaar knutselen, daar materiaal voor nodig hebben, en zo een zeer bescheiden centje bijverdienen.

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 23:31

Billy schreef:
Gut Remy, heb je alles wel gelezen? Over haar functie en zo? En als je toch bezig bent, zou je dan misschien je taalgebruik in de gaten kunnen houden?

Tut tut, meiske... Ach gut Ja, ik heb alles gelezen...heb jij ook de titel van dit topic gelezen? En ik houd mijn taalgebruik prima in de gaten, het staat er precies zoals ik het bedoelde...

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 23:31

Het lijkt me een onbegonnen zaak om alle mensen die via Bokt spullen/ diensten verkopen te controleren op hun belastingaangifte Knipoog

Misschien moet er een Belastingmoddie komen die alles checkt Haha!

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 23:34

Ik ben je tut tut meiske niet.
Ja, ik heb de titel gelezen, en nee, je taalgebruik siert je niet.

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 23:36

Billy schreef:
Daarbij was dit een reactie op mensen die zelf iets in elkaar knutselen, daar materiaal voor nodig hebben, en zo een zeer bescheiden centje bijverdienen.

Misschien kun je beter op crea bea gaan reageren.. En meer woorden maak ik hier niet aan vuil...

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 23:51

Kunnen jullie persoonlijke dingen niet via pb uitvechten ?

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 23:53

faye schreef:
Whatever!
Wat mij nog het meest tegen de borst stuit, is als je reageert op je OW mail, je niks meer hoort.
Als je op de TEM knop drukt, met de vraag waarom het quappa topic dan wel is teogestaan, hoor je niks

Waar heb je eigenlijk moderators voor?

Wanneer je goed kijkt bij je TeM melding zie je dat er door twee mods op gereageerd is.

Menno

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 23:57

Ilindra schreef:
Ik vind de manier waarop DPB haar klanten behandelt zeker niet netjes.
Maar wat mij nog veel meer stoort is dat iemand die bij notabene bij de uitkeringsinstantie UWV werkt zelf zwart bijklust op deze manier.
Dat vind ik eigenlijk te gek voor woorden, anderen daar op controleren/beoordelen en zelf wel bij "klussen"

Als ik heel eerlijk ben vind ik dit spijkers op laag water zoeken.

Doen jullie er nou echt alles aan om iemand door het slijk te halen? Hoe relevant is dit op de genoemde waarschuwingen en het topic van DPB zelf?

Diep triest vind ik dit. Roddelen op het laagste niveau...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 00:00

Mickey schreef:
Wanneer je goed kijkt bij je TeM melding zie je dat er door twee mods op gereageerd is.

Ik zie inderdaad dat er vanmorgen gereageerd is. (Moest eerst eens uitvogelen waar ik dat kon zien, blond!)

En toch zie ik het verschil niet. In beide topics worden ervaringen vermeld, in de een over het niet nakomen van afspraken en in het andere eigenlijk ook!

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 00:03

De boodschap is duidelijk. We nu weten dat Lovely, Faye, Pipo en Superpepeijn het niet eens zijn met de reden van hun OW.
Mag prima.

Nu gaan er inmiddels zo'n 14 pagina's (verspreid over twee topics) over het welles-nietes van het terecht zijn van de OW's.

Dit heeft totaal geen zin om hier nog over verder te gaan.
Vandaar nu een slotje om alles even af te laten koelen.