Ik moet ook zeggen dat dit wel de beste proeven waren tot nu toe, al was ik nog niet tevreden hoor. Over mezelf dan hoor, Razinda was top.
In de eerste proef had ik heel wat foutjes vond ik zelf. Maar ik was niet ontevreden. In de tweede proef had ik haar veel beter aan het lopen, mijn instructrice/vriendin was ook even gekomen om te helpen bij het losrijden, dus ik reed er meer aan. Ik heb zelfs nog gelachen bij het afgroeten.

Nadat ik Razin had thuisgebracht en Claudia had geholpen met Himeros klaar te maken, moest ik even terug racen voor de prijsuitreiking. In de eerste proef was ik toch nog tweede met 171 punten!!
En toen werd de tweede proef voorgelezen. De tweede plaats had 160 punten. Ik hoopte dat ik eerste zou worden met 165 punten ofzo? Of misschien zelfs 2?

Toen zei meneer de Jong die de prijzen uitreikte: 'En nu niet schrikken, de eerste heeft 185 punten...!!' En dat was ik dus... ik liep echt vol ongeloof naar voren.
Deze punten heb ik gehaald bij jury F. ter Weeme, en hij had onderaan de protocol gezet: Heel goed, mijn complimenten!
Ik heb dus de hele dag lopen glunderen en heb Razin nog even een paar extra dikke knuffels gegeven!

Ik heb nu 12 winstpunten in de B en ik ga komende zondag voor de laatste keer B starten. Dat is een indoor, dus ik wil eerst even zien hoe ze reageert op een binnenbak aangezien ze dat natuurlijk niet is gewend. En daarna gaan we L1 starten.
Daarna ging ik snel terug om Claudia te halen met Himeros. Zaterdag ging Himeros nog zo super in de les, maar nu was hij heel sterk, ik zag gewoon hoe sterk hij was, maar toch liep hij voor het oog wel goed erdoorheen. In de proeven was hij ineens vreselijk heet, ging zowat aan de kletter in de middengalop.

Maar omdat hij zo heet was, was het drafgedeelte ook erg spectaculair. Helaas werd er heel streng gejureerd en had in de eerste proef de tweede plaats maar 151 punten. In de tweede proef had Claudia wel een winstpunt. Nu nog eentje, en dan op naar de Z!