[Edit] Titel aangepast, SplashIsLief vertelde dat je bij dit soort topics geen namen mag noemen...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SuperRoos schreef:sjee dat is rot zeg, maar ik zou het eigenlijk wel eerst uit de mond van de dieranrts willen horen, er gaan zoveel valse berichten rond,
waar ligt woerden eigenlijk ongeveer?
als het wel echt waar is dan wens ik je veel sterkte de aankomende tijd, echt goed opletten en je paard goed in de gaten houden
beautyfull_mickey schreef:woerden,is dat niet een plaatsje in eindhoven,of zit ik nou helemaal verkeerd
heeft de dierenarts het wel bij jullie vastgesteld?
SplashIsLief schreef:iemand die ik ken die werd afgebeld (zou morgen wedstrijd hebben in woerden) en haar werd verteld dat ivm rhino de wedstrijd niet door kon gaan en dat er ook al een (paar) paard(en) zijn overleden waaronder een veulen
*Tamara*"]
[quote="SplashIsLief schreef:iemand die ik ken die werd afgebeld (zou morgen wedstrijd hebben in woerden) en haar werd verteld dat ivm rhino de wedstrijd niet door kon gaan en dat er ook al een (paar) paard(en) zijn overleden waaronder een veulen
SplashIsLief"]
[quote="*Tamara*"][quote="SplashIsLief schreef:iemand die ik ken die werd afgebeld (zou morgen wedstrijd hebben in woerden) en haar werd verteld dat ivm rhino de wedstrijd niet door kon gaan en dat er ook al een (paar) paard(en) zijn overleden waaronder een veulen