Het is uit en ik ben kapot |(

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 10:37

ik wou serieus dat ik je kon helpen.... ik weet hoe je je voelt.... ben dus gisteren weer soort van gedumpt... weer met hetzelfde excuus... "je bent ontzettend leuk, ik ben heel erg verliefd op je en hou ook veel van je, maar ik trek het niet om bij je te zijn"
dat zei mijn ex 5 weken geleden ook..... ben toen weer compleet ingestort.... ik wens je sterkte...

Charaz

Berichten: 24378
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-04 10:38

Hij wil me niet meer zien, omdat ik vanochtend zo zijn kamer in liep (broer had me binen gelaten) en hij nog lag te slapen. Ik ben niet anders gewend ik zag hem nog als mijn vriend.

Misschien doet het hem ook wel pijn om mij te zien, ik weet het niet.

Ik ga hem zo missen.........

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 10:43

sterkte charos....
maak alsjeblieft niet dezelfde fout als mij....

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 10:44

meis_lief schreef:
sterkte charos....
maak alsjeblieft niet dezelfde fout als mij....


En mij...

Sterkte meid..

AltijdLente
Berichten: 688
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 11:08

Ik heb eerst een jaar gehad en toen het uitging kreeg ik met een ander en dat heeft 2,5 jaar geduurd. het is nu een jaar uit en in t begin was ik kapot, heeft lang geduurd voordat ik hem los kon laten, maar nu ben ik zo blij. achteraf gezien is het uitgaan met hem eigenlijk het beste wat me overkomen is. ik heb dit jaar zoveel meer gezien en geleerd, bij hem stond ik stil. het maakt je sterk, want als je er eenmaal over heen bent weet je dat het nog een keer zou kunnen.
het lijkt op t moment alsof je er nooooit van zn leven over heen zult komen, maar echt het lukt je wel.
praat en huil wanneer je maar wil, krop niks op en doe veel met je vriendinnen, die zijn het belangrijkst.
sterkte ermee en geloof in jezelf, je bent sterker dan je denkt Ach gut

Steffietow

Berichten: 353
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: NL [tilburg ]

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 12:10

Ach gut een jaar en 2 weken is lang !ik kan begrijpen dat jezelf poedersuiker voelt !de gene die je alles aan toevertrouwd en deelt die ineens weg is Verdrietig *zucht ik hoop wanneer je hem ziet dat hij zal inzien wat hij mist veel succes en sterkt !ik zal duime voor juh Knipoog

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 17:48

Natalie schreef:
Ik vind het advies van Natasha anders zo slecht nog niet...
Vriendje laat duidelijk merken dat het over is... enige wat je doet door hem te bellen en te huilen aan de telefoon en te beginnen van 'ik mis je' en 'ik hou van je' is een wanhopige indruk wekken... Vind ik persoonlijk dan...

En het is altijd beter om die 'behoefte' hem te bellen eventjes te negeren... want anders maak je het jezelf alleen maar moeilijker om over hem te raken.


en daarom verschillen we nu allemaal, want niet iedereen is zo sterk ik herken me in haar ik belde vaker en legde dan gauw de telefoon weer neer had ik toch nog eventjes zijn stem gehoord Bloos
wij zijn misschien dan wel zwak maar we verwerken het op onze manier *LOL*

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 17:52

alles wat jij zegt laat me denken aan mijn ex, het is toch niet dezelfde he.
Want hij wil ook niet zijn hele leven aan iemand gebonden zijn.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 22:18

Het is gewoon even doorbijten... Maar door je zo afhankelijk op te stellen bereik je maar 2 dingen
1 is dat je jezelf er echt niet beter door gaat voelen en het verwerken moeilijker maakt voor jezelf.
En 2 is dat je ervoor gaat zorgen dat je ex een hekel aan jou en je 'gezaag' (want zo komt dat over op hem op dit moment) gaat ergeren en je 'het vrienden zijn' helemaal op je buik kan schrijven...

Moet je dat maar in je achterhoofd houden op een zwak moment...

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 00:31

xxxmelody schreef:
en daarom verschillen we nu allemaal, want niet iedereen is zo sterk ik herken me in haar ik belde vaker en legde dan gauw de telefoon weer neer had ik toch nog eventjes zijn stem gehoord Bloos
wij zijn misschien dan wel zwak maar we verwerken het op onze manier *LOL*

Tuurlijk ben ik zelf helemaal hetzelfde geweest! Schijnheilig
Maar de laatste strohalm om hem weer terug te kunnen krijgen is niet door hem achterna te lopen, daarmee jaag je hem juist verder weg.
En zeker niet zijn slaapkamer binnen wandelen, Lot! Haha!

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 02:19

jaantsje schreef:
Locado, met een paard kun je geen gesprek voeren.
Ze kunnen wel heel veel liefde geven.
Turbotinker,persoonlijk zou ik zeggen begin er niet weer aan.
Je zegt zelf dat hij niet meer is wie hij vroeger was.
Charos, hoop dat je het een beetje zult verwerken maar denk dat je het liefst zo snel mogelijk die 2 weken om ziet vliegen.
Als het dan maar niet tegen valt, kun je weer opnieuw beginnen.


Als je een band met je paard heb Kan je alles ook met hem communiceren je kan je verhaal tegen hem kwijt hij verteld niks door en je hebt dan een luisterend oor.
Je bent in iedergeval Je varhaal op dat moment kwijt en een paard kan je troosten door de liefde uitstraling in zijn ogen. Mijn paard heeft me door veel dingen geholpen door me verhaal tegen me paard te vertellen veel mensen Verklaren je dan voor gek maar het paard begrijpt je. Heel veel sterkte Charos.

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 17:30

heyyy hoe gaat het nu met je??????

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 17:37

Jeetje meis.. dat is niet niks,
kan me voorstellen dat je je machteloos voelt,
Heel veel sterkte!!

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 17:38

Vorige maand heeft mijn vriend het na bijna 3 jaar ook uitgemaakt. Opeens, had het niet aan zien komen.
Het doet nog steeds pijn, maar inmiddels ben ik alweer verliefd geworden, wat heel verwarrend, maar wel fijn is.
Toen heb ik dit gedichtje geschreven:
Soms is alle moeite die je doet
Niet goed genoeg
Kan je zo hard vechten
Als je wilt
Schreeuwen, gillen, slaan
Kan je huilen, instorten
Maar niks brengt terug
Wat verloren is

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 18:17

wauwwww heel mooi
kun je nog meer van zo'n gedichtjes maken of was dit door omstandigheden eenmalig

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 18:18

Ik heb er bijna 200 op m'n computer staan, dus ja, ik kan wel meer gedichten maken Knipoog Kijk maar op CB.

KimDai
Berichten: 836
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 15:40

Ten eerste heel veel sterkte! Mijn vriend heeft 2 keer uitgemaakt en we hebben het telkens weer geprobeerd.. elke keer breekt er iets in je als zoiets gebeurd.. als ik achteraf terugkijk had ik het er bij moeten laten zitten destijds..maar ik wilde altijd het nog een keertje proberen... 2 maanden geleden heb ik zelf de knoop doorgehakt.. heb ook liefdesverdriet maar ik weet dat het alleen maar beter kan gaan..

Een gebroken kopje... kan nooit meer heel zijn... hoe mooi het kopje ook was... gelijmd is het toch minder mooi... stuk=stuk uit=uit

Om iemand terug te krijgen kun je ook elke keer wel water bij de wijn doen om zo te zijn als iemand anders wenst maar dat heeft geen nut.. jij bent wie je bent en je vind vast wel iemand die jou helemaal geweldig vind en die jou niet wilt veranderen...

TotalMona
Berichten: 173
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 12:03

ik weet hie je je voelt, ik heb het ook meegemakt uit na 2 jaar en 1 maand en nog wat. kl*te!! ik had ooknog het gevoel aslof hij mijn vriendje was, vooral als ik hem even zag. ik wil het er verder niet over heben. voel me klote....

romantic
Berichten: 182
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: LutjewinkeL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 22:42

het leven is voor even, het leven is hard, maar op dit moment gaat het superklote tussen mn vriend en mij eigenlijk al best een tijdje, ik durf niet door die rouwproces heen te gaan en een eind aan mijn 11 maanden durige relatie een eind te maken omdat je die verdriet gewoon niet tegen wilt komen, GEEN HAND VOL MAAR EEN LAND VOL leuke jongens zeggen mn vriendinnen steeds, ik heb ook veel ideeen met mn vriend over trouwen en kindertjes en dat we op vakantie gaan enzo, het is gewoon een proces dat voor je gevoel lang kan duren maar je vind zeker een andere leukert ookal wil je daar natuurlijk niet aan denken!! heel veel sterkte en cijfer je zelf niet weg, ga ook geen gekke dingen doen!! zoek steun bij mensen die je liefhebt! sterkte!